اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

اماکن ورزشی سیل‌زده فومن بازدید می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بازدید اماکن ورزشی سیل‌زده فومن خبر داد.

اماکن ورزشی سیل‌زده فومن بازدید می‌شوند

محمد بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه بازدید از اماکن ورزشی سیل‌زده فومن عصر امروز انجام می‌شود، اظهار کرد: با حضور واحد‌های مختلف و فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اماکن ورزشی فومن مورد بازدید قرار می‌گیرند و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیز تودیع و معارفه می‌شود.

وی، با بیان اینکه طبق هماهنگی مدیران فومن مشکلات ورزش این شهرستان بررسی می‌شود، افزود: تمام مدیران باید با هماهنگی و همدلی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالا و کمک نمایندگان مجلس برای برطرف شدن مشکلات جوانان و ورزش استان کوشا باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مدیریت کارآمد و نو اندیش را برای ورزش گیلان ضروری دانست و بیان کرد: مدیریت هزینه در ورزش به استان ضربه می‌زند و این افراد باید جای خود را به افراد خلاق‌تر و کسانی که در ورزش آورده دارند، تحویل داده شود.

وی، ارائه عملکرد ماهانه هیئت‌های ورزشی به اداره کل ورزش را مهم دانست و افزود: هم‌اکنون هیئت انجمن‌های ورزشی با نوآوری و پویایی به عنوان نخستین هیئت گزارش عملکرد سه ماهه به اداره کل ارائه کرده است که باید الگوی دیگر هیئت‌های ورزشی باشد.

بابایی، کمبود بودجه‌های ورزشی را یکی از مشکلات ورزش گیلان برشمرد و اذعان کرد: هیئت‌های ورزشی باید به طرف توسعه و ورزش صنعتی بروند و برای رشته‌های ورزشی خود کسب درآمد کنند تا به اداره کل فشار مالی وارد نشود.

وی، درآمدزایی و علمی کردن ورزش را بسیار مهم دانست و یادآور شد: هیئت‌های ورزشی باید به این طرف حرکت کنند و تنها به بودجه‌های ناچیز اداره کل ورزش چشم ندوزند.

این مسئول، با اشاره به قرارداد بین آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان گیلان، خاطرنشان کرد: به‌زودی با تمهیداتی که اندیشیده شده است ورزش گیلان جهش بسیار مناسبی را در کشور پیدا می‌کند که می‌تواند برای استان سبب سرافرازی شود.

وی، در اختیار قرار دادن سالن‌های ورزشی در صبح به آموزش و پرورش و بعد از ظهر به هیئت‌های ورزشی را در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و افزود: تمام انجمن‌های ورزشی آموزش و پرورش باید عضو واقعی هیئت‌های ورزشی گیلان باشند و این مسئله باید بالعکس نیز اتفاق بیفتد.

بابایی، استفاده از نیروی انسانی متخصص و تحصیلکرده و جوان در امر مدیریت ورزش را مهم خواند و متذکر شد: ترویج مسائل اخلاقی و فرهنگی در ورزش یکی از موارد مهم است که باید تحقق یابد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول