اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

تیم‌های ورزشی گیلان به نام اسپانسرشان ثبت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: هر اسپانسری که علاقه به سرمایه‌گذاری در ورزش گیلان را داشته باشد تیم‌ها به نام آنها ثبت می‌شود.

تیم‌های ورزشی گیلان به نام اسپانسرشان ثبت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در نخستین نشست کمیته‌های انجمن‌های ورزشی گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه پیشرفت تیم‌ها از یک زاویه موجب شادمانی و از نگاهی دیگر سبب نگرانی ما را فراهم می‌آورد، اظهار کرد: دلیل این امر کمبود امکانات کافی برای رسیدگی به تیم‌ها است.

وی با اشاره به اینکه کسی که توان مدیریت در ورزش را ندارد نباید فضا را اشغال کند، افزود: بنده مدیریت هزینه‌ای را نمی‌پذیرم و باید صحنه برای افراد متخصص و کاردان و باتجربه و افرادی که برای ورزش گیلان دل می‌سوزانند واگذار شود.

بابایی تصریح کرد: گیلان حدود 100 تیم در لیگ‌های مختلف کشور دارد که با این اعتبارات ناچیز نمی‌توان به همه آنها سرویس‌دهی کرد و این امر موجبات شرمندگی ما را در برابر تیم‌ها فراهم می‌کند.

وی، ورزش را یک صنعت دانست و ابراز کرد: امروزه از ورزش باید درآمدزایی کرد نه اینکه برای آن هزینه شود و توان مدیریتی افراد در اداره هیئت‌ها بسیار مهم است که باید از کمک‌های بیرونی و وجود اسپانسر برای تیم‌داری استفاده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، با بیان اینکه اگر کسی علاقه کمک مالی به برخی از تیم‌ها را دارد بنده آن تیم را به نامش ثبت می‌کنم، اذعان کرد: تمام مدیران ورزشی باید با دید باز و بدون تنگ‌نظری افرادی را که تمایل به حضور در ورزش دارند و می‌خواهند برای ورزش هزینه کنند را بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید وارد میدان شوند و نظارت و کنترل را بر عهده بگیرند و برای تقویت ورزش در تمام شهرستان‌های گیلان حضور یابند و تنها به مرکز استان نپردازند.

بابایی از وجود 770 هیئت ورزشی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: اگر به هر هیئتی در طول سال یک میلیون تومان پرداخت شود، 770 میلیون تومان می‌شود که این رقم با اعتبارات موجود هیچ سنخیتی ندارد.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم حداقل اعتبار را در سال به هیئت‌ها تزریق کنیم در طول سال به 4 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که این امر محقق نمی‌شود.

این مسئول، با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در دولت نهم و دهم، افزود: 190 مصوبه عمرانی در بخش ورزش استان در طول سه سفر گذشته هیئت دولت صورت گرفته که 100 مصوبه انجام شده و 90 مصوبه مهم و بزرگ در دست اقدام است.

در پایان این نشست، روسای انجمن‌های ورزشی به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند که بابایی قول برطرف شدن مشکلات را به آنان داد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول