اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

فرزندان خود را با آرمان‌های شهدا مأنوس کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر آشنا کردن فرزندان و نسل امروز با آرمان‌های شهدا تأکید کرد.

فرزندان خود را با آرمان‌های شهدا مأنوس کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما پیوسته مدیون شهدا و رشادت‌های آنان بوده، لذا باید فرزندان و نسل امروز را با آرمان‌های شهدا آشنا کرده و آنان را موظف به حفظ این آرمان‌ها نماییم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان خود در  برابر دشمن تا بن‌دندان مسلح ایستادگی کرده و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

استاندار البرز گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور نوجوانان و جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل بسیار چشمگیر بود و آنان بدون هیچ ترس و واهمه‌ای برای دفاع از خاک و ناموس این سرزمین در برابر دشمن ایستادگی کردند و با عملیات‌های مختلف دشمن را نابود و سرنگون ساختند.

وی ادامه داد: ما برای رسیدن به اهداف خود که همان استقلال و آزادی است خون‌های بسیار زیادی دادیم، لذا هرگز حاضر نخواهیم شد که خون شهدای ما پایمال شود و ارزش‌های انقلاب و اسلام به زیر سئوال برود.

فرهادی تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز با آرمان‌های شهدا آشنا شده و ادامه‌دهنده راه آنان باشند.

این مسئول ادامه داد: دشمن برای این که بتواند به اهداف شوم خود نزدیک شود آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را نشانه رفته و در نظر دارد تا با راه‌اندازی شایعات مختلف ذهن جوانان ما را نسبت به این دو مهم مغشوش گرداند.

استاندار البرز یادآور شد: البته نوجوانان و جوانان امروز بارها و بارها نشان داده‌اند یاوه‌های دشمنان را باور نداشته و به هیچ قیمتی آرمان‌های انقلاب را به دست فراموشی نخواهند سپرد.

وی از نوجوانان وجوانان خواست تا با حفظ این آرمان‌ها و ادامه دادن راه شهدا دشمنان را مأیوس‌تر از گذشته کرده و مشتی محکم بر دهان آنان بزنند.

مراسم وداع با دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور و مردمی استان البرز همچنان ادامه دارد.

این دو شهید در عملیات غرورآفرین والفجر هشت در سال 64 در منطقه فاو به شهادت رسیدند.

یکی از این شهیدان 20 ساله و دیگری 21 ساله است.

این مراسم از میدان سپاه کرج آغاز شده و پیکر این دو شهید در دانشگاه خوارزمی واقع در میدان حصارک کرج به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول