اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

اتصال شهرک صنعتی محمودآباد به شبکه سراسری گاز

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: فاز توسعه شهرک صنعتی محمودآباد قم به طول 13 کیلومتر به شبکه سراسری گاز متصل شد.

اتصال شهرک صنعتی محمودآباد به شبکه سراسری گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جواد علی‌مددی مدیر اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار داشت: همزمان با احداث فاز توسعه شهرک صنعتی محمودآباد عملیات اجرایی شبکه گازرسانی به واحدهای صنعتی این فاز در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفته و با ساخت واحدهای صنعتی گاز مورد نیاز واحدها تأمین شد.

وی افزود: یکی از موفقیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی قم برنامه‌ریزی و اجرای همزمان آماده‌سازی فاز توسعه و تامین برق، آب، گاز و تلفن مورد نیاز واحدها بود که تمام موارد عنوان شده طبق زمان‌بندی از پیش تعیین شده عملی شد.

مدیر اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ادامه داد: فاز توسعه شهرک صنعتی محمودآباد قم که به وسعت 152 هکتار است با استقبال گسترده واحدهای صنعتی واگذار شد و با توجه به حجم گاز مورد نیاز واحدهای صنعتی نیازمند ایستگاه تقلیل فشار 20 هزار مترمکعبی هستیم که امیدواریم با همکاری شرکت گاز استان قم این ایستگاه در سال جاری احداث شده تا مشکل کلی گاز فاز توسعه این شهرک حل شود.

وی اضافه کرد: البته به منظور تأمین گاز واحدهای صنعتی و همچنین گازدار کردن فاز توسعه شهرک صنعتی محمودآباد این شرکت با هماهنگی شرکت گاز استان شبکه فاز توسعه به فاز یک متصل شد تا مشکل تامین گاز برطرف شود.

شهرک صنعتی محمودآباد به وسعت 341 هکتار با قرار گرفتن در کنار اتوبان قم – تهران و وجود زیرساخت‌های مورد نیاز، به‌ عنوان یکی از شهرک‌های منحصر به فرد کشور مطرح شده است و استقبال سرمایه‌گذاران از این شهرک به نحوی بوده که بعد از گذشت مدت کوتاهی فاز توسعه مجدد آن در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قم قرار گرفته است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول