اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: چرخ عظیم جوامع بشری با دستان کارگران در حرکت است و در حقیقت آنان سربازان جبهه اقتصادی کشور هستند.

کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی جمعه شب در جشن بزرگ کارگری ضمن تبریک هفته کار و کارگر به پرچم‌داران عرصه اقتصاد کشور و کارگران معادن زغال‌سنگ شهرستان کوهبنان اظهار داشت: چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است و در حقیقت آنان سربازان جبهه اقتصاد هستند.

وی افزود: کار کارگران عبادت محسوب می‌شود، لذا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده است، باید با تلاش مضاعف در معادن و عرصه تولید به استقلال اقتصادی دست یابیم.

متقی خاطر نشان کرد: طی 10 سال گذشته این نخستین جشن بزرگ کارگری است که با استقبال بسیار باشکوه کارگران و خانواده‌های آنها به همت بخشداری، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با همکاری مدیریت شرکت زغال‌سنگ و مسئولان معادن شهرستان برگزار می‌شود که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: باید برای روحیه بخشیدن به جامعه کارگری شهر همت و ایثار طغرالجرد چنین جشن‌هایی در مناسبت‌های مختلف و طی سال نیز در این مرکز برگزار شود.

به گزارش فارس، فرماندار کوهبنان از پروژه‌های زغال‌شویی، بلوار آبشاری در حال احداث شهرداری، مجموعه بزرگ ورزشی شرکت زغال‌سنگ و ... بازدید و ضمن حضور در نمایشگاه کتاب از چگونگی خدمت‌دهی این نمایشگاه اطلاع پیدا کرد.

متقی در پایان با حضور در بخشداری بخش طغرالجرد ضمن ملاقات با تعدادی از کارگران و خانواده‌های آنان از نظرات و پیشنهادات آنها بهره‌مند و در زمینه رفع پاره‌ای مشکلات مربوط به بخش طغرالجرد و روستاهای توابع قول مساعد داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول