اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی:

اصولگرایان سربازان پا به پوتین ولایت هستند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان سربازان پا به پوتین ولایت بوده و برای دفاع از انقلاب همیشه آماده هستند.

اصولگرایان سربازان پا به پوتین ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید قدرت‌الله حسینی‌پور شامگاه گذشته در آخرین نطق انتخاباتی خود در جمع هزاران نفری مردم گچساران اظهار کرد: حضور ملت در صحنه‌ انتخابات نشان‌دهنده حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خط ولایت و رهبری است.

* مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتماد دارند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ملت ایران را پشتیبان همیشگی نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: وفاداری ملت ایران اسلامی در 32 سال عمر با برکت نظام اسلامی همیشه ظهور و نمود داشته است.

حسینی‌پور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مردم به نظام آن اعتماد دارند و این حضور حماسی شما مردم همیشه در صحنه گچساران نشانگر این مسئله است.

وی ابراز داشت: با مقایسه اتحاد و حضور ملت ایران با دیگر ملت‌های جهان به این نتیجه می‌رسیم که نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در جهان است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم همه دارایی نظام اسلامی هستند که در طول 32 سال در صحنه‌ها و گردنه‌ها و خطرات مختلف و تهدیدگر نظام، مردانه ایستادگی کردند.

حسینی‌پور نظام جمهوری اسلامی ایران را آبرومندترین نظام در جهان دانست و یادآور شد: پرچم جمهوری اسلامی ایران با بصیرت، صبر و پایداری مردان و شیر زنان به اهتزاز در آمده است.

* حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف سبب رفع موانع سیاسی شده است

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی حضور مردم ایران اسلامی در صحنه را نسخه‌ای عمومی برای همه کشورهای جهان عنوان کرد و گفت: تا زمانی که ملت آگاه ایران اسلامی در صحنه‌های انقلابی حضور دارند همه موانع سیاسی برطرف می‌شود.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: اگر ملت‌های جهان در صحنه حضوری پررنگ و هدفمند داشته باشند هر مانعی را برطرف کرده و توانایی از بین بردن حکومت‌های جور و ستم را پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان نظام اسلامی رحلت امام خمینی(ره) را سقوط جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌کردند به همین دلیل از سال 68 با برنامه‌ریزی 10 ساله قصد نابودی انقلاب داشتند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی در 18 تیر 78 با طراحی‌های دقیق و حساب شده پیاده‌نظام خود را وارد خیابان‌ها کردند که با حضور حماسی ملت این برنامه 10 ساله در کمتر از 12 ساعت شکست خورد.

حسینی‌پور با تشریح ابعاد فتنه 88 تصریح کرد: پروسه 10 ساله دشمنان نظام از سال 78 توسط بوق‌های تبلیغاتی دشمنان خارجی، دلارهای آنچنانی و با کمک نیروهای موساد و سیا بعد از انتخابات ریاست جمهوری عملیاتی شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت با بصیرت ایران اسلامی بعد از درک و آگاهی از فریب عوامل فتنه‌گر به عنوان پیاده‌نظام دشمنان، همه متحد و فارغ از گرایشات سیاسی به خیابان‌ها آمدند و با همایش میلیونی خود در 9 دی نقشه‌های دشمنان نظام را بی‌اثر کردند.

حسینی‌پور با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و درک و آگاهی ملت ایران کارهای اساسی، مهم و زیربنایی زیادی در کشور صورت گرفته است.

* پیشرفت‌های علمی ایران 11 برابر کشورهای جهان است

نماینده مردم گچساران و باشت پیشرفت علمی ایران اسلامی را 11 برابر کشورهای جهان عنوان کرد و ابراز داشت: به برکت نظام مقدس اسلامی و پشتیبانی و حمایت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پیشرفت‌های علمی و تحقیقاتی مهمی صورت گرفته است.

حسینی‌پور انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای آزادیخواهان و مظلومان جهان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان استکباری نقشه توسعه رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات را در سر می‌پرورانند.

وی افزود: به برکت نفوذ معنوی نظام اسلامی ایران و دو مولود مشروع حزب‌الله لبنان و حماس و دولت سوریه رژیم صهیونیستی در خاک خود منزوی شد.

حسینی‌پور با اشاره به حضور چهار ساله و فعالیت تحسین ‌برانگیز نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی هماهنگی مجمع نمایندگان استانی را مهم دانست و بیان داشت: در مجلس هشتم برای اولین بار مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با هم هماهنگ و همفکر شدند.

وی ادامه داد: نتیجه هماهنگی و همفکری نمایندگان پیشرفت و حل مشکلات مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی و اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم در این استان است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: در ادوار گذشته به دلیل ناهماهنگی بین نمایندگان مردم، ضرر این ناهماهنگی و تعامل گریبان‌گیر مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌شد.

حسینی‌پور دولت را دولتی اصولگرا و فعال در همه زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس از اصولگرایان هستند بنابراین عقل و منطق حکم می‌کند که مردم به کاندیداهای اصولگرایان هماهنگ و همسو با هم و با دولت رأی دهند.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول