اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه چهارمحال و بختیاری:

سربازان آمریکا سرزمین‌های اسلامی را ترک کنند

خبرگزاری فارس: سپاه چهارمحال و بختیاری خواستار مجازات عاملان اقدام ضد بشری اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و خروج سربازان وحشی آمریکایی از سرزمین‌های اسلامی در منطقه شد.

سربازان آمریکا سرزمین‌های اسلامی را ترک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای، اهانت مزدوران آمریکایی به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم و مجازات عاملان این اقدام وقیحانه را خواستار شد.

این بیانیه می‎افزاید: قرآن کریم به عنوان آخرین مصحف آسمانی و معجزه خاتم‌الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) برای نهادینه کردن عدالت، رحمت، صلح و شفقت در دستان بشریت قرار گرفت و در طول تاریخ همواره مورد تکریم و احترام آزادگان و دینداران عالم بوده است و این کتاب آسمانی بر اساس وعده الهی همواره جاودانه خواهد ماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی با عنایت به تعالیم کلام‌الله مجید به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتوانه مردم مسلمان ایران اسلامی به پیروزی رسید و الگو و سنبل مبارزه با استکبار شد.

این بیانیه می‎افزاید: موج بیداری اسلامی با تأسی از انقلاب اسلامی ایران و تعالیم وحیانی قرآن کریم، خروش موج عظیم امت اسلامی را پدید آورد و مایه  خشم مستکبران و ستمگران روزگار نسبت به این معجزه خداوندی شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: یقینا جسارت مزدوران آمریکایی به ساحت مقدس کلام‌الله مجید، اهانت به بیش از یک میلیارد مسلمان و آزاده جهان است که از سر عجز، ناتوانی و حقارت دشمنان اسلام در مقابله با این موج عظیم و گرایش روز افزون به این دین الهی سر چشمه می‌گیرد و البته امواج خروشان انزجار مردمی، در سراسر گیتی پشیمانی و درماندگی عاملان آنان را به دنبال خواهد داشت.

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، این اقدام وقیحانه را محکوم و با عرض تسلیت و تعزیت به محضر امام ‌عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف "، مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، و عموم مسلمانان و آزادگان جهان، یاد و خاطره برادران مسلمان افغانستانی که در حمایت از قرآن کریم به شهادت رسیدند را گرامی داشته و خواستار مجازات عاملان این اقدام ضد بشری و خروج سربازان وحشی آمریکایی از سرزمین‌های اسلامی در منطقه است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول