اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

دستگیری تروریست‌ها هدیه بزرگی به ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به دستگیری عاملان شهادت دانشمندان هسته‌ای کشورمان گفت: دستگیری تروریست‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان هدیه بزرگ الهی به ملت ایران بود.

دستگیری تروریست‌ها هدیه بزرگی به ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید اشاره کرده و اظهار داشت: خداوند در آستانه بعثت و روز بسیج اساتید یک هدیه و عیدی بزرگی را به همه و به‌ویژه به بسیج اساتید تقدیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این هدیه شناسایی و دستگیری شبکه بزرگ تروریستی به لطف الهی و عنایت حضرت مهدی(عج) و با جانفشانی و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(ع) بود، ادامه داد: ما با این پیروزی بزرگ، سجده بر آستان قدس الهی به جا آورده و از این سربازان گمنام امام زمان(ج) تقدیر و تشکر می‌‌کنیم.

امام جمعه ابهر در ادامه سخنان خود به سالروز تاسیس جهاد کشاورزی اشاره کرد و ضمن تقدیر از زحمت‌کشان این عرصه، بر حمایت از کشاورزان تاکید کرد و از عدم ارائه خدمات به موقع به کشاورزان گله کرد.

وی به سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و هفته قوه قضاییه و همچنین انفجار در حرم مطهر امام رضا(ع) به دست ایادی آمریکا اشاره کرده و گفت: ایامی که در آن به سر می‌بریم یادآوری جنایت‌های بی‌شمار آمریکا و سازمان منافقین علیه مردم ایران است که تاریخ، این خیانت‌ها و جنایت‌ها را فراموش نخواهد کرد.

رحیمی با اشاره به نخستین حادثه سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: خداوند ایشان را برای حفظ و بقای انقلاب و نظام زنده نگه‌داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه جنایت‌هایی که دشمنان انجام دادند برای آنها جهنم و بدبختی را به دنبال داشت، ولی برای ما موجب اقتدار و استحکام بود، تصریح کرد: شهادت شهدای بزرگوار کشورمان پشتوانه حرکت ملت است.

خطیب جمعه ابهر با بیان اینکه امروز ایران به برکت انقلاب و خون شهدا در اوج عزت است که باید قدر خودمان را بدانیم، ادامه داد: مسئولان و دلسوزان کشور همه در جنب‌و جوش هستند تا برای تعالی ایران اسلامی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه امروز پیشرفت‌های ایران در موارد متعدد بی‌نظیر است، گفت: امروزه ایران در مسکن مهر و ریشه‌کنی این درد بزرگ که درد مردم بی‌پناه بود، حرف اول را می‌زند.

رحیمی با انتقاد از وضعیت عرضه نان یادآور شد: نظارت‌ها در این زمینه دقیق نیست و باید نظارت بیشتری در این زمینه انجام شود.

این مسئول با اشاره به اذعان رژیم اشغالگر قدس به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف و به ویژه فناوری هسته‌ای تصریح کرد: به اذعان آنها امروز حتی امریکا هم نمی‌داند چگونه با ایران رفتار و مقابله کند.

امام جمعه ابهر به مسئله بعثت اشاره کرده و متذکر شد: یکی از منت‌های بزرگ خدا بر بشریت مسئله بعثت است و هدف از بعثت تزکیه نفس و تزکیه نفس به این است که خودخواهی‌ها، دنیاطلبی‌ها، ریاست‌طلبی‌ها و خودبینی‌ها از بین برود و به جای همه خداوند تبارک و تعالی بنشیند.

وی در پایان اذعان داشت: اگر مسئله بعثت نبود بشریت به طرف قهقرا می‌رفت و جهالت جامعه را فرا گرفته بود.

انتهای پیام/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول