اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

پژاک گروهی تروریستی با حربه‌های غیرانسانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: پژاک یک گروهک تروریستی متکی به حربه‌های غیرانسانی و ناجوانمردانه است.

پژاک گروهی تروریستی با حربه‌های غیرانسانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسرو پناه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای امام علی دزفول اظهار داشت: انتظار می‌رود که مردم منطقه در موضوعاتی نظیر القای اختلافات بین مذاهب که از دسیسه های استکبار بوده و هوشیاری در مقابل آن از تاکیدات معظم له است حساسیت نشان دهند.
وی افزود: اکنون به لطف مقاومت ملت ایران، مردم کشورهای اسلامی از جمله در مصر و لیبی و بحرین فهمیده‌اند که امکان برپایی حکومت اسلامی و استقلال برای آنان نیز وجود دارد.
وی تصریح کرد: این تاثیرپذیری از انقلاب اسلامی ایران را می‌توان در اقداماتی نظیر تسخیر سفارت آمریکا در مصر و سردادن شعارهایی در بی اعتمادی و عدم قبول شرق و غرب از سوی انقلابیون مشاهده نمود.
خسروپناه افزود: مباحثی که در این اجلاس از سوی کارشناسان کشورهای مختلف اسلامی مطرح شد نشان داد که نه تنها در میان عامه مردم بلکه در میان نخبگان این کشورها هوشیاری، نشاط، آمادگی و بیداری کامی برای ایجاد تحولات اساسی وجود دارد.
امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه‌ها به تلاش و مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرکوبی گروهک تروریستی و ضد انقلاب 'پژاک'در مرزهای شمال غرب اشاره و این تلاش‌ها را قابل تقدیر و مهم عنوان کرد.
خسروپناه گفت: اگر چه این گروهک از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غرب حمایت می‌شود اما سپاه پاسداران توانست با اقتدار کامل و در حملات پیاپی بیش از یکصد تن از سرکردگان آن را به هلاکت رسانده،گروهک را تا مرز نابودی کامل کشانده و منطقه را امن و پاکسازی کند.
 وی افزود: پژاک یک گروهک تروریستی متکی به حربه‌های غیرانسانی و ناجوانمردانه است که هیچ‌گاه از سوی مردم غیور کردستان مورد حمایت قرار نگرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول