اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام بیانیه‌ای

وبلاگ‌های کرمانشاه اقدام تروریستی گروهک ضدبشری پژاک را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: تعدادی از وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای اقدام تروریستی اخیر گروهک ضدبشری پژاک در نودشه پاوه را محکوم کردند.

وبلاگ‌های کرمانشاه اقدام تروریستی گروهک ضدبشری پژاک را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به‌دنبال اقدام تروریستی اخیر گروهک پژاک در نودشه از توابع شهرستان پاوه و به شهادت رساندن 4 تن از سپاهیان رشید و مدافع کشور عزیزمان ایران، جمعی از وبلاگ‌های مجازی و فعال استان کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای این حرکت جریانات تروریستی آن سوی مرز را که استقلال و تمامیت ارضی کشور را نشانه رفته‌ است، محکوم کردند.

 

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما به‌ عنوان بخشی از رسانه‌های مجازی و فعال استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی، از مسئولان کشور خواستار پیگیری ملی و بین المللی موضوع از راه‌های گوناگون هستیم.

ضمن آنکه از هر عمل پیشگیرانه و پاسخ مناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در قبال تروریسم هدایت شده پشتیبانی می‌کنیم.

ما به‌ عنوان بخشی از افکار عمومی استان کرمانشاه به‌ صراحت اعلام می‌کنیم، صداهایی که به‌ نام خواسته‌‌های مردم غرب کشور از سوی گروه‌های معدود زبانی و با بلندگوی بیگانه و‌ گاه با خشونت و اعمال تروریستی هدایت و منتشر می‌شود، هیچ سنخیت و همراهی با خواسته‌ها و نیازهای این خطه از کشور عزیزمان ایران ندارد.

شایان توجه است، مسئولان اقلیم کردستان عراق را در قبال عملکرد این گروه خشونت طلب و تروریستی؛ بی‌تقصیر نمی‌دانیم و از آنها می‌خواهیم به استقلال و تمامیت ارضی کشور ایران احترام بگذارند و در قبال حضور چنین جریاناتی در منطقه یاد شده تجدید نظر کنند.

اقلیم کردستان باید به حسن هم‌جواری با کشورمان پایبند بوده و سابقه تاریخی و معاصر ملت و دولت ایران را با مردم کردستان عراق در دشوار‌ترین دوران تاریخیشان، زیر ستم و سلطه صدام فراموش نکنند.

بدون شک برآورده شدن بخش بزرگی از این انتظار به حق ملت و دولت ایران و همچنین برقراری و استمرار دوستی و مودت دو جانبه در گرو همراهی همکاران اهل قلم و روزنامه‌‌نگاران فعال و مسئول در اقلیم کردستان است که با پرسشگری، نوشتن و گفتن هم به تعمیق روابط حسنه کمک کنند هم زمینه‌های حضور جریانات مخالفت دوستی فیمابین را کاهش دهند.

در پایان به‌عنوان بخشی از حافظان مجازی استقلال کشور به تمام جان برکفان میهن که با هدیه تمام وجود خود از وجب به وجب کشور دفاع می‌کنند، درود می‌فرستیم و در قبال شهیدان و ایثارگران ایران اسلامی سر تعظیم فرو آورده و به خانواده و بازماندگانشان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول