اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ذوالفقاری تشریح کرد

جزئیات نحوه دستگیری و انهدام ‌گروهک تروریستی‌ در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی ‌با تشریح نحوه انهدام گروهک‌‌ تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مرزبانی تروریست‌ها را از چند ماه پیش تحت نظر داشتند.

جزئیات نحوه دستگیری و انهدام ‌گروهک تروریستی‌ در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سردار حسین ذوالفقاری ظهر امروز در جمع فرماندهان مرزبانی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: برای تأمین امنیت مرزهای کشور در خراسان‌جنوبی طی سال گذشته، هنگ مرزی نهبندان تأسیس شد.

وی ادامه داد: تجهیز و فراهم کردن امکانات بیشتر برای این هنگ مرزی مدنظر است و به دنبال آن برای تکمیل و تجهیز واحدهای مرزی خراسان‌جنوبی تلاش می‌کنیم تا تجهیزات فنی این مناطق مرزی را افزایش دهیم.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: در مرزهای شرقی که کنترل بیشتری انجام شده است شاهد کاهش ورود مواد مخدر در این مناطق بوده‌ایم.

ذوالفقاری گفت: در مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی با اقدامات امنیتی اتخاذ شده، توانسته‌ایم موجبات کاهش ورود مواد مخدر و ناامنی در کشور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه مرزهای خشکی ما از امنیت خوبی برخوردار است، افزود: قاچاقچیان مواد مخدر بخشی از ورود قاچاق مواد مخدر به کشور را به دریای عمان و خلیج فارس انتقال داده‌اند.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: همچنین مرزبانی تاکنون توانسته با تدابیر و هوشیاری کشفیات خوبی را در مرزهای دریایی داشته باشد.

ذوالفقاری با بیان اینکه یکی از گروهک‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان در صدد عملیات تروریستی بودند، تصریح کرد: مرزبانی از چند ماه پیش اطلاعاتی را در مورد این گروهک داشته و در زمان مقرر وارد عمل شد.

وی گفت: نیروهای مرزبانی در یک منطقه صعب‌العبور با پیاده‌روی شش ساعته در موقیعت اصلی این گروه قرار گرفته و بعد از نیم ساعت درگیری شدید با آنها قبل از غروب آفتاب به این عملیات خاتمه دادند.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: تعداد تروریست‌ها در این عملیات هشت نفر بوده که یک نفر مجروح، چهار نفر متواری و سه نفر دیگر وضعیت نامشخصی دارند.

ذوالفقاری یادآور شد: در این عملیات مقدار زیادی مواد منفجره، چاشنی، سلاح و امکانات فنی برای کنترل و انفجار به دست آمده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول