اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمنان ایران به ماهیت تروریستی خود اعتراف کردند/ جنگ با ایران، اقتصاد جهان را متزلزل می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ماهیت خود را در گفته‌های اخیر خود نشان و اعلام کردند که مسئولان سپاه را ترور می‌کنند و با این حرف تروریست بودن خود را اعتراف کردند.

دشمنان ایران به ماهیت تروریستی خود اعتراف کردند/ جنگ با ایران، اقتصاد جهان را متزلزل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سید محمد حجازی ظهر امروز در جمع بسیجیان اصفهانی در میدان امام(ره) با بیان اینکه در عظمت بسیج اهمیت آن سخن زیاد گفته شده است، اظهار داشت: در وصف بسیج مهم‌ترین جمله و عبارت وقتی است که شخصیتی همچون امام (ره) در مورد بسیج می‌گوید «تنها افتخارم این است که بسیجی‌ام و آرزو می‌کنم که با بسیجیان محشور شوم».
وی با بیان اینکه امام یک فقیه عالم، مبارز، فیلسوف، معلم اخلاق بوده دارای فضایل مختلفی است، افزود: از میان همه تعریف‌ها  در وصف و اهمیت بسیج همین یک جمله کافی است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح به جمله رهبر معظم انقلاب در وصف امام و بسیج اشاره و تصریح کرد: تربیت بسیجیان خداجو فتح الفتوح امام بود و همین جمع عظیم بسیجیان بود که توانست انقلاب را به پیروزی رساند و مستکبران را به خاک بنشاند.
وی ادامه داد: هر چند کلمه بسیج در فرهنگ لغت فارسی معنای خود را دارد، اما بسیج حرکت ارزشی و عنصری است که حرکت ایثارگرانه، شجاعانه و داوطلبانه برای رسیدن به قله‌هایی که برای آن ترسیم شده انجام می‌دهند.
حجازی با تاکید به اینکه بسیجی شدن یک افتخار است، بیان داشت: بسیجی ماندن افتخاری مهم‌تر است چر‌ا که در این بوران‌های مختلف دنیا باید در خط ولایت باقی بماند و از راه به در نشود.
وی به تهدیدات دشمنان و عبور کشور ایران و موفقیت‌ها از گردنه‌های تهدیدات اشاره کرد و گفت: در خنثی کردن ناامنی داخلی و بر طرف کردن برخی نابسامانی‌ها همه بسیجیان حرکت‌های خوبی انجام دادند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیاری از رشادت را فقط اعضای بسیج انجام ندادند، ادامه داد: بسیاری با تفکر و روحیه بسیجی و حرکات مؤمنانه در عرصه سازندگی، علمی و با تفکر بسیجی این موفقیت‌ها را کسب کردند.
وی اضافه کرد: اگر عنصر بسیجی در کشور فراهم نبود این روشنی حاصل نمی‌شد و دشمنان به خاطر همین روشنگری‌ها است که‌قصد لطمه به بسیج را دارند که البته با مشت آهنین بسیج روبه رو می‌شوند، هر چند رفتار دشمنی آنها طبیعی و مورد انتظار است.
حجازی با بیان اینکه این رفتار های کینه‌توزانه و تهدیدات  همیشه بوده است، اظهار داشت: بسیج با وجود این توطئه‌ها و همین حرکت‌های درونی در داخل و خارج توانسته است تفکرات، روحیه و اعتماد به نفس و خود باوری را حفظ کند.

*بسیجی آستین خود را برای حرکت‌ای بسیجی بالا بزند
وی خطاب به بسیجیان حاضر در میدان امام اصفهان گفت: بسیجی کسی است که خود را برای انجام کارهای بزرگ آماده و آستین خود را برای حرکت‌های بسیجی بالا زند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح به روحیه و تفکر بسیج در ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امواج این موج خروشان کشورهای منطقه را فرا گرفته است.
وی به  کشورهای مصر، تونس، لیبی و یمن و حرکت بسیجی گونه آنها اشاره کرد و گفت: در گذشته این دولت‌ها و ملت‌های مسلمان این روحیه را داشتند، اما دنبال این بودند که کسی از راه برسد و مشکلات آنها را رفع کند.
حجازی ادامه داد: تفکرات بسیجی سبب خودباوری می‌شود چنانکه موج بیداری اسلامی متأثر از تفکر و دیدگاه بسیجی است و امروز شاهد حضور مسلمانان و این بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم.
وی با اشاره به اینکه کشور تونس چند سال پیش تلاش می‌کرد بیشترین فاصله را بین مردم و اسلام و بی دینی و سکولار داشته باشد، تصریح کرد: بیشترین رای در انتخابات اخیر این کشور را مسلمانان داشتند که این نشانه شکل گیری حرکت اسلامی است که در آینده سایر کشورهای را با عنوان بیداری اسلامی فرا می‌گیرد.
 
*جنگ با ایران چاره کار نیست
وی به نقل از نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس گفت: وی به تازگی اعتراف کرده که همه شواهد حاکی است که بیداری اسلامی در مصر و نیز همه کشورهای اسلامی را در نوردیده است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان به اینکه دشمن در شرایط حاضر از اطراف در فشار قرارگرفته است، اضافه کرد: دشمن مستأصل شده و به هر ترفند و حیله‌ای قصد دارد که برخی تهدیدات را ایجاد و به جمهوری اسلامی وارد کند.
وی تاکید کرد: افرادی که دستی بر آتش و از اوضاع مطلع هستند به دشمنان اخطار می‌دهند که ایران، افغانستان و عراق نیست، بلکه ایران مهره بزرگی است.
حجازی در جمع 100هزار نفری بسیجیان در میدان امام اصفهان بیان داشت: وزیر دفاع آمریکا گفته است؛ جنگ با ایران اقتصاد جهان متزلزل و شرایط منطقه و جهان را به هم می‌ریزد و جنگ راهی نیست که آن‌ها بتوانند پیش ببرند.
وی ادامه داد: شرایط برای دشمنان فراهم نیست و این در حالی است که حضور در سرزمین‌های اشغالگر و شیب سقوط استراتژیک در اسرائیل بی سابقه است آنها خود را در مرحله سقوط و نابودی می‌بینند و به همین دلیل احساس وحشت کرده و به دنبال برنامه‌ای هستند که جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند.
 
*دشمنان جمهوری اسلامی ماهیت تروریستی را خود اعتراف کردند
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ماهیت خود را در گفته‌های اخیر خود نشان دادند و این روزها اعلام کردند که مسئولان سپاه را ترور می‌کنند و با این جمله به تروریست بودن خود را آشکار کردند و این اعتراف بسیار مهم است چرا که فکر می‌کنند سپاه مگر با ترور و مرگ مسئولان نظام مرعوب نمی‌شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود به شجاعت‌های ملت ایران اشاره کرد و گفت: ارتش و سپاه از شهادت نمی‌هراسند چنانکه در گذشته نیز دشمنان ترور شخصیت‌هایی همچون شهید باهنر و شهید صیاد شیرازی و شهید سردار شوشتری را داشتند، اما ملت ما با این حرف‌ها مغلوب نشدند.
حجازی تاکید کرد: آنها واقعیت خود را در این حوادث اخیر نشان دادند و گفتند که ترسو و تروریست هستند.
وی با نگاهی به وضعیت منطقه و موج بیداری گفت: از یک طرف بیداری اسلامی در منطقه و از طرف دیگر آغاز حرکت‌های ضد سرمایه‌داری تحت جنبش اشغالی وال استریت سبب شده که فشار مضاعفی را برای دشمنان ایجاد کند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح به حرکت‌های اخیر آمریکایی‌ها و خروج ناگهانی از کشور عراق اشاره کرد و افزود: با وجود این همه ادعای رسیدن به قله‌های بزرگ و کشته و مجروح شدن‌ آنها، اما در این دوران اخیر آمریکایی‌ها تصمیم گرفتند با وجود 505 پایگاه در عراق خارج و در این زمینه حدود 4هزار و 105 پایگاه را جمع کردند.
وی با بیان اینکه کشور آمریکا 99درصد مالیات کشور خود را خرج عراق کردند، اما شتاب‌زده از این کشور خارج شدند، ادامه داد: این جای سؤال برای تحلیل گران دارد چرا که این امر دلیل نظامی و توجیه منطقی و نظامی نیست.
 
*آمریکا با خروج از عراق قصد در دست گرفتن برگ برنده انتخابات آینده را دارد
حجازی ادامه داد: این مسئله امر بدیهی است و آن اینکه رئیس جمهور فعلی امریکا به مردم قول داده است که از عراق خارج و این را به عنوان برگ برنده در انتخابات آینده استفاده کند و این به معنا و مفهوم آن است که ملت و مردم اروپا با حضور لشکرکشی آمریکا مخالف هستند و هر دولتی که دست به اقدام نظامی بزند شامل هجمه غیر انسانی شده و هیچ دولتی موافق آن نیست.
وی در نتیجه گیری از گفته‌های خود بیان داشت: جنگ بر سر آراء است و بنابراین در آینده ارتباط‌های نظامی آمریکا با مشکل مواجه شده و بیداری اسلامی و مخالفت آمریکایی‌ها و مستکبران آنها را در تنگنا قرار داده است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قیام وال استریت کابوسی برای سردمداران و دشمنان است، ادامه داد: گوش دنیا و ملت‌ها امروز برای حرفه‌های حق‌طلبانه باز شده است و این یک روند، حرکت و نهضت است که به نتیجه ‌می‌رسد تا پرچم بیداری به اهتزار درآید که در راس آن نیروهای بسیجی و بیداری و حاضر در صحنه است.
وی خطاب به بسیجیان گفت: دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد و چنانکه در حال حاضر نیز چند نمونه قطعنامه و تهدید جدی را متوجه ایران کرده است، اما این‌ها از ناکامی آنها است چون راه به جایی نمی‌برند و ملت ما در طول این دو سال یک ملت آسوده و مهیا برای مقابله با مشکلات بوده است.
حجازی تصریح کرد: بزرگ‌ترین طعم پیروزی متعلق به شهداها، جانبازان و افرادی است که از نزدیک برای آب و خاک مایه گذاشتند، اکنون نیز از آن بسیجیانی است که زیر چتر ولایت و پشت سر رهبری نه یک گام جلو و نه یک گام عقب‌تر حرکت و می کنند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول