اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی- انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان:

تعامل مردم با نیروهای امنیتی جایی برای گروهک‌های تروریستی باقی نگذاشته است

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعامل و همکاری نزدیک مردم سیستان و بلوچستان با نیروهای امنیتی، جایی برای فعالیت گروهک‌های تروریستی باقی نگذاشته است.

تعامل مردم با نیروهای امنیتی جایی برای گروهک‌های تروریستی باقی نگذاشته است

جلال سیاح در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه گروهک‌های تروریستی در مقاطع مختلف، هزینه‌های جانی و مالی فراوانی را به مردم این استان وارد کرده‌اند امروز مردم بیشتر از هر زمان دیگری در رسوایی این گروه‌ها با ماموران جان بر کف نظام همکاری دارند.

وی افزود: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با درک صحیح از واقعیات و اینکه بروز این حوادث همواره استان را با بازدارندگی مواجه ساخته است دیگر اجازه نخواهند داد این گروه‌های وابسته به عناصر ضد انقلاب، این استان را عرصه خودنمایی خود قرار دهند.

معاون امنیتی -انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: در پی دستگیری 15 نفر از عوامل ترور شهید مولوی مصطفی جنگی‌زهی که توسط سربازان گمنام امام زمام (عج) صورت پذیرفت، ابعاد تازه‌تری از سرسپردگی و وابستگی این گروه‌های تروریستی به استکبار در حال رخ نمایی است.

سیاح بیان کرد: به دنبال دستگیری تیم تروریستی که ابتدای امسال توسط وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شدند مقادیر معتنابهی مواد منفجره، سلاح و کمربندهای انفجاری و انتحاری به دست آمد.

وی افزود: هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی به گونه‌ای است که هر گونه فعالیت خرابکارانه را در نطفه خفه می‌کنند.

معاون امنیتی -انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در ابتدای سال‌جاری، جلیل قنبرزهی به همراه یکی از همدستانش که عضو گروهک تروریستی فرقان بودند در حالی که مقادیری مواد منفجره و سلاح را در نقطه مرزی به داخل کشور منتقل می‌کردند به علت انفجار این مهمات، به هلاکت می‌رسند.

سیاح گفت: هلاکت این دو تروریست و توسعه دامنه تحقیقات در این زمینه توسط جان بر کفان گمنام امام زمان (عج) مشخص کرد که این افراد از پایگاه‌هایی در یکی از کشورهای همسایه مورد حمایت قرار گرفته و سازماندهی می‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: وابستگی تیم‌ها و گروه‌های نفوذی و اجیر شدن آنان از سوی بیگانگان و در رأس آن استکبار، امری انکارناپذیر است که همواره با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی شناسایی و ناکام مانده‌اند.

معاون امنیتی -انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: امید می‌رود با دستگیری این 15 نفر در جریان عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) و تشکیل و تکمیل پرونده و دامنه تحقیقات بیشتر، افکار عمومی در جریان اطلاعات بیشتری قرار گیرند.

سیاح بیان داشت: عملیات‌های شناسایی، تحقیق و تجسس در نوار مرزی با شدت هر چه تمام‌تر از سوی وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی و انتظامی ادامه خواهد شد.

وی افزود: وزارت اطلاعات مشخص کرده تعدادی از این افراد دستگیر شده وابسته به گروه انحرافی منافقین هستند.

معاون امنیتی -انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با گسترش دامنه تحقیقات پرونده این افراد، اهداف عناصر پشت پرده آنان شناسایی خواهد شد و امکان انتشار اخبار موثق در این زمینه برای افکار عمومی نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول