اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

استکبار جهانی در رٱس فعالیت‌های تروریستی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: استکبار جهانی در رٱس تمام اقدام‌ها و فعالیت‌های تروریستی است.

استکبار جهانی در رٱس فعالیت‌های تروریستی است
 رسول جلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت ریشه تمام فعالیت‌های تروریستی را در استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: کسانی که امروز در جهان شعار مبارزه با تروریست را سر می‌دهند خود از بانیان و حامیان اصلی تروریسم در جهان هستند.
وی با اشاره به اینکه کسانی که در راه دین، ایمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید شدند دارای پیام‌های مشترک هستند، تصریح کرد: شهدا به خاطر اسلام و حمایت از خط ولایت فقیه حاضر شدند جان خود را فدا کنند.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اذعان داشت: کارهایی که ما انجام می‌دهیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگرفته از پیام‌ها و توصیه‌های همین شهداست.
وی اضافه کرد: کسانی که می‌خواهند در این حوزه فعالیت کنند باید ببینند شهدا از ما چه خواسته‌اند.
به گفته جلایی، کسانی که پیام و تفکر راستین داشته باشند در میدان مناظره در تبادل افکار می‌توانند ثابت کنند که افکار آنها درست است یا نیست.
وی ابراز داشت: طراحی ترور از اقدام‌های ضد بشری و در واقع حرکتی است که هیچ جامعه انسانی و پیشرفته آن را نمی‌پذیرد.
این مسئول استفاده از ابزار هنر و رسانه را برای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر دانست و افزود: ما باید بدانیم که تا وقتی در راه اسلام و دفاع از آرمان‌های اسلام هستیم این تهدیدها وجود دارد و آنهایی که اینگونه اقدام‌هایی را انجام می‌دهند به اهداف خود نمی‌رسند.
وی با تصریح بر اینکه حذف فیزیکی انسان‌ها به دلیل داشتن عقاید والا، یک حرکت دیرین توسط انسان‌های جنایتکار است، خاطرنشان کرد: ملت ما پس از پیروزی انقلاب به خوبی می‌داند هر زمانی که دشمن از دست ما عصبانی است دست به این اقدام‌ها می‌زند و با حضور خود در صحنه و با تاسی از راه شهدا، امام و آرمان‌های اسلام راه این شهدا را ادامه می‌دهد.
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با محکوم کردن حرکات تروریستی در سامرا، ناامنی عراق را ارتباط مستقیم با حضور آمریکا در این کشور دانست و اظهار داشت: یکی از راه‌هایی که برای رعب و وحشت زائران انتخاب می‌کنند، همین اقدام‌های تروریستی است.
حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه افزود: یکی دیگر از اقدام‌های ضد فرهنگی و ضد شیعی آمریکا و وهابیت این است که می‌خواهند حرم ائمه معصومین(ع) خالی از زائر باشد.
وی با بیان اینکه شهدا دارای آرمان و اعتقاداتی هستند که باید ارتباط معنوی خود را با آنها برقرار کنیم، خاطرنشان کرد: ترور یک عمل هدفمند نیست بلکه یک کار کور است.
این عضو شورای شهر رشت اذعان داشت: دولتمردان و وزارت امور خارجه باید با تدابیر بیشتر و برپایی نشست‌های تخصصی جلوی اینگونه حوادث را بگیرند.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول