اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

توقیف محموله سلاح برای تروریست‌های سوریه مایه بی‌آبرویی غرب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت گفت: محموله کشتی که حامل سلاح‌های جنگی در راه کشور سوریه و برای تروریست‌ها بود توسط ارتش لبنان متوقف شد که در حقیقت بی‌آبرویی دیگری برای کشور‌های غربی ایجاد شد.

توقیف محموله سلاح برای تروریست‌های سوریه مایه بی‌آبرویی غرب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبد‌الرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: در سایه عمل به دستورات خداوند سعادت دنیا و آخرت نصیبمان می‌شود.

عبودی در ادامه به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) پرداخت که می‌فرماید "سه دسته انسان در دنیا وجود دارند که آبرویشان قابل احترام نیست، کسی که تظاهر به فسق‌ و فساد و فحشا دارد، پیشوای بیداد‌گر و کسی که در دین بدعت بگذارد، یعنی چیز‌هایی را که در دین مرسوم و رایج نیست به وجود بیاورد".

عبودی در ادامه به هزینه زیاد و سنگین برخی مسافرت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: خیلی از مردم دوست دارند که به سفر‌های زیارتی بروند اما از هزینه‌های بعد از سفر می‌ترسند، این هزینه‌های سنگین سبب شده خیلی‌ها از دنیا بروند ولی یک زیارت کربلا نروند.

عبودی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته اظهار داشت: از همه معلمین و اساتید عزیز که در تربیت و رشد فرزندان ما تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنم به ویژه از هفت نفر از معلمینی که به عنوان نفرات برتر شهرستانی و استانی انتخاب شدند.

عبودی به اوضاع کشور سوریه و فتنه‌های دشمنان در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: محموله کشتی که حامل سلاح‌های جنگی در راه کشور سوریه و برای تروریست‌ها بود توسط ارتش لبنان متوقف شد که در حقیقت بی‌آبرویی دیگری برای کشور‌های غربی ایجاد شد.

وی گفت: کشور سوریه خود حکومت دارد، حکومتی که مردمی است، در تظاهراتی که به حمایت از دولت سوریه برگزار می‌شود جمعیتی فراوان تجمع می‌کنند که نشان‌دهنده مردمی بودن حاکمیت در این کشور است.

عبودی بیان کرد: ما به عنوان کشور جمهوری اسلامی از این کشور مردمی اعلام حمایت می‌کنیم چرا که کشور سوریه سرچشمه مقاومت مقابل رژیم اشغال‌گر قدس است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول