اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات سیستان ‌و بلوچستان خبر داد:

بزرگداشت حادثه تروریستی تاسوعای چابهار

خبرگزاری فارس: مدیرکل شیلات سیستان ‌و بلوچستان گفت: نخستین سالگرد جمعی از شهدای کارکنان شیلات سیستان‌ و بلوچستان در حادثه تروریستی سال گذشته تاسوعای حسینی چابهار برگزار شد.

بزرگداشت حادثه تروریستی تاسوعای چابهار
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شیلات سیستان و بلوچستان، غلامرضا سندگل اظهار کرد: عزاداری محرم امسال با فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت مظلومانه تعدادی از همکاران شیلات استان که در تاسوعای حسینی سال 89 در چابهار به شهادت رسیدند با حضور فعال کارکنان شیلات و با حال و هوای عاشقانه برگزار شد.
سندگل ادامه داد: در تاسوعای حسینی سال 89، به علت وقوع حادثه تروریستی عوامل بیگانه در هیئت‌های عزاداری در چابهار پنج نفر از بهترین همکاران و شش نفر از فرزندان و وابستگان آنها به همراه جمعی از عزاداران سطح شهر به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
مدیرکل شیلات سیستان ‌و بلوچستان تصریح کرد: هر ساله به مناسبت شهادت جان‌گداز سید و سالار شهدا و حفظ و زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی، کارکنان شیلات استان ضمن حضور فعال در مراسم سخنرانی و سوگواری در محل این اداره کل با تشکیل هیئت عزاداران اقدام به سینه‌زنی و عزاداری می‌کنند که در محرم امسال با توجه به نخستین سالگرد شهادت کارمندان این اداره عزاداری با شور و دلسوختگی بیشتری برگزار شد.
وی گفت: در روز تاسوعای حسینی هیئت عزاداری و سینه‌زنی شیلات استان پس از رسیدن به محل وقوع شهادت و پیوستن دیگر هیئت‌های عزاداری به سوگواری و سینه‌زنی پرشوری پرداختند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول