اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

قانون توحش خروجی فعالیت گروهک‌های تروریستی است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: اهداف شوم، انحرافی و ضدانسانی گروهک‌های تروریستی برای مردم نمایان شده و کار آنها اکنون در قالب اجرای قانون توحش و حیوانی‌گری خلاصه می‌شود.

قانون توحش خروجی فعالیت گروهک‌های تروریستی است
حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: تمامی افرادی و به ویِژه گروهک‌های ضدانقلاب که اعتقادی به آزاداندیشی و تفکر روشن ندارند، در این مسیر قرار می‌گیرند به گونه‌ای که عمل آنها 180 درجه مخالف شعار آنهاست.
وی خروجی کار این گروهک‌های منحرف را اقدامات تروریستی، اغفال جوانان و در نهایت مزدوری برای دشمنان اسلام خواند و تصریح کرد: اعمال این گروهک‌ها حتی با هیچ چیز ابتدایی و امور اجتماعی بین‌الملل همخوانی ندارد.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت‌افزایی و روشنگری در جامعه، افزود: این موضوع به جد در مرکز بزرگ اسلامی دنبال می‌شود و به همین منظور برنامه‌ها و اقدامات خاصی انجام شده است.
فراشی خاطرنشان کرد: نخستین وظیفه جامعه روحانیت و ماموستاهای استان کردستان مطالعه دقیق و آگاهی از نحله‌ها و فرقه‌های انحرافی است که پس از تسلط کامل نسبت به روشنگری در میان مردم می‌پردازند.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عنوان کرد: گروهک منافقین نیز در اوایل انقلاب در کشور برای جذب و در نهایت انحراف مردم در پوشش کارهای عامه‌پسند اقداماتی عوام‌فریبانه انجام می‌دادند و بعد از جذب آنها در زمینه اقدامات ضدانسانی به کار می‌گرفتند.
به گفته وی، اکنون ماموستاهای استان به روز شده و آشنایی آنها با مسائل و موضوعات روزافزون است و این زمینه‌ای برای جلوگیری از اغفال جوانان توسط گروه‌های ملحد و نابخرد و همچنین جلوگیری از اثرگذاری اقدامات آنان در جامعه خواهد بود.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تاکید کرد: هر مسلمانی دارای عقل سلیم و توان تشخیص حق از باطل، باید از حق دفاع ‌کند.
فراشی بصیرت‌افزایی را نیاز جامعه خواند و گفت: با توجه به تبلیغات زیاد و تلاش دشمن برای ایجاد فضایی غبارآلود به منظور ناتوانی در تشخیص حق از باطل، باید در راستای افزایش بصیرت و آگاهی‌بخشی به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.
وی تصریح کرد: این مهم برای غلبه بر موج فتنه و خنثی کردن توطئه دشمنان و مصون ماندن جامعه از تلفات و صدمات نیازی اساسی محسوب می‌شود.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان به برنامه‌های این مرکز برای تحقق این مهم اشاره کرد و آشنایی با نحله‌های انحرافی و فرقه‌های نوظهور، آشنایی با موج بیداری، بصیرت‌افزایی، آشنایی با ماهواره، شبکه‌های معاند اسلام و سایت‌های اینترنتی را نمونه‌هایی از این برنامه‌ها برشمرد و گفت: در شرایط کنونی ناگزیر به حرکت در این مسیر هستیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول