اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

قزوین فاقد مراکز تفریحی مناسب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین برای اوقات فراغت جوانان مراکز تفریحی مناسبی ندارد که باید تمام مسئولان این شهر اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

قزوین فاقد مراکز تفریحی مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی شهرک گردشگری کاسپین قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قزوین سابقه دیرینه‌ای در اختلافات سیاسی داشته، بخشی از این استان بدون پیشرفت مانده است.

وی افزود: در برخی مواقع اختلافاتی که بین گروه‌های سیاسی به وجود می‌آمد مانع رشد استان قزوین می‌شد که خوشبختانه امروز این مشکلات حل شده و این مهم برکتی است که موجب پیشرفت سریع کارها می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قزوین متحول شود، تصریح کرد: شورای شهر و شهردار قزوین با خلاقیت و شجاعت توانسته‌اند قزوین را در مسیر تحول قرار دهند.

حسینی با بیان اینکه شهرستان قزوین باید به یک کلان‌شهر تبدیل شود،‌ عنوان کرد: دولت به کلان‌شهرها امتیازاتی قائل است که نمی‌تواند به شهرستان‌ها دهد، پس همگی باید تلاش کنیم تا شهرستان قزوین به یک کلان‌شهر تبدیل شود.

این مقام مسئول ادامه داد: استان قزوین به سبب نزدیکی به پایتخت می‌تواند از قانون عدم ساخت پروژه‌های صنعتی تا 120 کیلومتری تهران استفاده و سرمایه‌گذاران را جذب کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دیگر استان‌های مجاور پایتخت مانند قم و سمنان به دلیل کویری بودن، سرمایه‌گذار را نمی‌توانند جذب کنند، ولی استان قزوین به دلیل اینکه آب‌ و هوای مناسب و چشم‌اندازهای طبیعی دارد بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

حسینی با اشاره به اینکه استان قزوین ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری در کشور دارد، بیان کرد: در صورتی که جاده الموت به تنکابن درست شود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول