اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اقدام قاطع و هوشیارانه مأموران انتظامی

17 اخلال‌گر نظم عمومی در قزوین دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: با اقدام قاطع و هوشیارانه مأموران انتظامی استان قزوین و حضور سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی استان 17 نفر از اخلال‌گران نظم عمومی در قزوین دستگیر شدند.

17 اخلال‌گر نظم عمومی در قزوین دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یکشنبه شب درگیری طایفه‌ای در خیابان سعدی قزوین رخ داد که طی این نزاع دسته‌جمعی تعداد ده‌ها نفر از اراذل و اوباش با قمه و چاقو اقدام به درگیری شدید در خیابان کردند.

این درگیری که از ابتدای شب در خیابان سعدی و کوچه‌های اطراف آن رخ داد سبب اختلال در عبور و مرور مردم شده و موجب وحشت کودکان و زنان این محل و همچنین عابران شد.

خبرنگار فارس با حضور در محل حادثه اقدام به جمع‌آوری اطلاعات لازم کرد که مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین به خبرنگار فارس در محل حادثه گفت: مأموران انتظامی قزوین طی یک تماس تلفنی که از وقوع درگیری طایفه‌ای در خیابان سعدی شهرستان قزوین خبر می‌داد از این واقعه مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

دانیال صمدی‌‌زاده امروز نیز به خبرنگار فارس در قزوین گفت: در این ماجرا تعداد 35 نفر از منازعان با استفاده از قمه و چاقو اقدام به ایجاد درگیری شدید در خیابان سعدی و کوچه‌های اطراف آن کرده و علاوه بر ایجاد بی‌نظمی و اخلال در عبور و مرور موجب ترس و وحشت شهروندان، زنان و کودکان و عابران شدند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی استان قزوین بلافاصله با قدرت وارد عمل شده و ضمن پایان دادن به درگیری با هماهنگی‌های قضایی تعداد 11 نفر از افراد را دستگیر کردند.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی استان قزوین یادآور شد: در این درگیری سه نفر از منازعان مجروح و 7 نفر از دستگیرشدگان با قرار بازداشت روانه زندان مرکزی قزوین شدند.

صمدی‌زاده خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی قزوین 6 نفر دیگر از افراد دخیل در این رویداد نیز دستگیر و اقدامات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

به گزارش فارس پس از اقدامات یکشنبه شب نیروی انتظامی استان قزوین با حضور سردار مسعود جعفری نسب در محل درگیری و نزاع ساکنان و اصناف محل از این عملکرد نیروی انتظامی ابراز خوشحالی و خشنودی کردند.

پس از حضور سردار جعفری‌نسب در خیابان رسالت تعدادی از مردم به‌خصوص جانبازان شهر قزوین در محل حاضر شده و با شعارهایی از این اقدام و شجاعت نیروی انتظامی از خاتمه دادن به این نزاع خونین و دستگیری اراذل و اوباش شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی و شخص سردار جعفری نسب سر دادند.

همچنین مأموران نیروی انتظامی از روز گذشته با حضور در محل این نزاع اقدامات خود را در خصوص دستگیری دیگر عوامل این نزاع خونین ادامه می‌دهند که اصناف و ساکنان محله نیز با ابراز خشنودی از این عملکرد و پی‌ریزی پلیس با نصب پلاکاردهایی از تداوم حضور پلیس و هوشیاری مأموران نیروی انتظامی استان قدردانی کردند.

به گزارش فارس علت این نزاع خونین مشخص نشده ولی وقوع این حادثه موجب ترس و وحشت شهروندان و بر هم زدن نظم و امنیت شهر قزوین شده بود که نیروی انتظامی مانند طرح‌های گذشته خود از جمله طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در سال گذشته، طرح جمع‌آوری قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از محلات پرخطر شهر قزوین و همچنین طرح نظارت بر اماکن عمومی و سفره‌خانه توانست با اقتدار آرامش و امنیت مردم را بازگرداند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول