اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آرنیس استان قزوین خبر داد

برپایی اردوی تیم ملی آرنیس در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آرنیس استان قزوین از برپایی اردوی تیم ملی آرنیس در قزوین خبر داد.

برپایی اردوی تیم ملی آرنیس در قزوین

محمدعلی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: براساس هماهنگی‌هایی که با فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور انجام شده است اردوی تیم ملی آرنیس 30 خردادماه در قزوین برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این اردو به مدت هفت روز به میزبانی قزوین در سالن ورزشی طیبین این شهر برگزار می‌شود و 40 آرنیس‌کار میهمان استان قزوین هستند.

رئیس کمیته آرنیس استان قزوین اعلام کرد: استان قزوین نیز هشت نماینده در تیم ملی آرنیس کشور دارد که این سبب افتخار این استان است.

نوروزی اذعان کرد: سوم تیرماه بازیکنان تیم ملی آرنیس در قزوین با هم رقابت می‌کنند که در نهایت نفرات برتر به عنوان نمایندگان ایران عازم مسابقات قهرمانی آرنیس آسیا که در فیلیپین است، می‌شوند.

رئیس کمیته آرنیس استان قزوین با اشاره به اینکه مدیر تیم ملی آرنیس کشور افشین هادی‌چگینی شده است، عنوان کرد: افشین هادی‌چگینی طی حکمی از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی به عنوان مدیر تیم ملی آرنیس کشور منصوب شد.

نوروزی با بیان اینکه زمینه برگزاری اردوی تیم ملی آرنیس در قزوین فراهم است، خاطرنشان کرد: پیش از ورود این تیم به قزوین زمینه لازم برای تمرینات تیم ملی آرنیس کشور فراهم شده است و امکانات مورد نیاز را تدارک دیده‌ایم.

این مقام ورزشی افزود: رشته آرنیس در استان قزوین پیشرفت خوبی را در این مدت کوتاهی که فعالیتش در قزوین آغاز شده، داشته است.

رئیس کمیته آرنیس استان قزوین خاطرنشان کرد: برپایی اردوی تیم ملی آرنیس کشور در قزوین تأثیر بسیار مطلوبی در پیشرفت این رشته در استان قزوین دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول