اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین:

17 واحد صنفی متخلف در قزوین اعمال قانون شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی در قزوین 11 واحد صنفی پلمب و از 6واحد صنفی تذکر کتبی اخذ شد.

17 واحد صنفی متخلف در قزوین اعمال قانون شدند

حیدر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ‌ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان قزوین روز گذشته به منظور ارتقای امنیت اخلاقی از چند واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: این ماموران در بازدید از سفره‌خانه‌های سنتی قزوین یک سفره‌خانه را به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و پذیرش افراد با پوشش نامناسب پلمب و به 6 واحد صنفی سفره خانه سنتی در خصوص رعایت شئونات اسلامی اخطار کتبی دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین عنوان کرد: همچنین ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قزوین در این طرح 5 واحد عرضه پوشاک را به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و عرضه البسه غیرمتعارف تعطیل کردند.

محمدی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی صنوف فاقد مجوز کسب اضافه کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه نمایندگان مجمع امور صنفی از چند واحد صنفی بازدید کردند که طی آن چهار واحد صنعتی خواروبارفروشی به دلیل عدم توجه به مقررات و اخطاریه‌های قبلی پلمب شدند.

وی ادامه داد: در بازدید از واحدهای صنفی عرضه گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی کامپیوتر نیز چند دستگاه گوشی تلفن همراه، تعداد یک دستگاه کیس رایانه، هفت دستگاه فلش مموری و پنج قطعه مموری گوشی حاوی موارد مبتذل و مستهجن کشف و ضمن پلمب واحد صنفی متصدی آن را به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول