اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد

راه‌اندازی مرکز معاینات حجاج در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از راه‌اندازی مرکز معاینات حجاج در مازندران خبر داد.

راه‌اندازی مرکز معاینات حجاج در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی ولی‌پور صبح امروز در جمع کارکنان جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به برنامه‌های آینده برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بیان داشت: مازندران با توجه به ویژگی‌های طبیعی و انسانی و پذیرش سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر از زیرساخت‌های مناسب امدادی برخوردار نیست، از این رو برنامه‌ریزی برای تقویت اینگونه زیرساخت‌ها به‌عنوان یک استراتژی راهبردی در دستور کار جمعیت استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی که در سال جاری باید به بهره‌برداری برسد پایگاه امداد ساحلی رامسر است.

تشکیل مجمع خیرین و فعال‌سازی خانه‌های داوطلبان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران افزود: برنامه دیگر این جمعیت در سال جاری کاهش وابستگی شعب به اعتبارات استانی و اجرای سیاست خودگردانی مالی است.

ولی‌پور گفت: تشکیل مجمع خیرین و فعال‌سازی خانه‌های داوطلبان راهکار مناسبی است که می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران با اشاره به برنامه‌های جدید جمعیت هلال‌احمر در بخش بهداشت و درمان گفت: راه‌اندازی مرکز معاینات حجاج و همچنین راه‌اندازی حداقل یک مرکز درمانی در هر شهرستان از دیگر اولویت‌های ما در سال جاری است.

مجوز احداث دو مرکز درمانی در مازندران صادر شد

وی افزود: در حال حاضر مجوز احداث 2 مرکز درمانی در شهرهای بهشهر و تنکابن صادر شده و اخذ مجوز برای سایر شهرستان‌ها نیز پیگیری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران پیگیری احداث یک اردوگاه بزرگ کشوری را از دیگر برنامه‌های جمعیت استان برشمرد و گفت: با تهیه زمین مورد نیاز این پروژه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ولی‌پور برگزاری 150 مانور امدادی و راه‌اندازی تیم‌های واکنش سریع نجات روستایی و همچنین فعال‌سازی خط 147، راه‌اندازی مراکز آموزش تخصصی، سامانه جامع نجات‌گران و امدادگران و بیمه حوادث را از مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت استان در بخش امداد و نجات برشمرد.

وی افزود: توسعه آموزش‌های امدادی و پیگیری تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین ارتقای توانمندی‌های امدادی و عملیاتی پرسنل و امدادگران استان از برنامه‌های دیگر این جمعیت در حوزه آموزش است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول