اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان:

وحدت بین مردم یک سرمایه اجتماعی بزرگ است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: وحدت بین مردم ما که از اقوام مختلف و اقشار مختلف هستند بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وحدت بین مردم یک سرمایه اجتماعی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر سوخته‎سرایی صبح امروز در جمع مسئولان، کشاورزان و تجار شهرستان‎های آزادشهر و رامیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منشأ خیر و برکات زیادی بوده که اهدای هویت ملی به مردم، انسجام ملی و وحدت بین اقوام بخشی از آن است و به عنوان سرمایه عامل موفقیت‎های نظام ما در عرصه‎های مختلف شده است.

وی اضافه کرد: همین وحدتی که بین مردم وجود دارد باعث تقویت عزت ملی مردم ما شده و تا به امروز حافظ ارزش‎ها و دستاوردهای نظام ما است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: این عزت در سایه لطف خدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری است و با استفاده از افکار مثبت جوانان ما در عرصه‎های مختلف حائز رتبه‎های برتر شده و بسیاری از کشورهای دیگر را شگفت‌زده کرده‌ایم.

سوخته‎سرایی با اشاره به بحران‎های اقتصادی که در کشورهای بزرگ جهان اتفاق افتاده و همچنین واکنش مردم آن کشورها اذعان داشت: کشورهایی که تا به دیروز برای ما خط و نشان می‎کشیدند و ما را کشوری عقب افتاده و فاقد توانایی می‎پنداشتند امروزه دچار بحران‎های زیادی شده‌اند.

وی ادامه داد: این قدرت‌ها به بسیاری از کشورهای دیگر مقروض هستند و در اقتصاد ورشکسته خود دست و پا می‎زنند و این در حالی است که کشور ما فصل جدید و در عین حال امیدوارکننده‎ای را در بخش اقتصاد آغاز کرده است و به طور حتم در سایه تعامل و همکاری مردم و مسئولان به موفقیت‎های چشمگیری خواهد رسید.

سوخته‎سرایی ادامه داد: این باعث افتخار ما است که فرزندان ایران زمین کاری کرده‎اند که در عرصه‎های مختلف از جمله علوم سلول‎های بنیادی، انرژی صلح‌آمیز هسته‎ای، نانو، هوا فضا، علوم ارتباطات، علوم دفاعی و علوم پزشکی مورد توجه باشیم و در میادین بین‎المللی بدرخشیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول