اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی:

طرح از "قضا تا رجا" در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: طرح "از قضا تا رجا" در اوقات فراغت و به منظور حفظ یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر و شهدای هشتم شهریور اجرا می‌شود .

طرح از "قضا تا رجا" در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محفوظی ظهر امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح از "قضا تا رجا" نخست زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در کنار اهمیت مدیریت و درایت بی‌نظیر امام راحل(ره) که شرایط بحرانی موجود را به سر منزل مقصود رساندند، است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: دومین هدف نشان دادن چهره واقعی منافقان به مردم دنیا است چرا که منافقان کسانی بودند که قبل از انقلاب سنگ جمهوری اسلامی را به سینه می‌زدند اما بعد از آن چهره‌های برجسته انقلاب را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه به‌ عنوان یکی از اهداف این بزرگداشت است زیرا که خدمات دکتر بهشتی بعد از شهادت ایشان به جامعه بشریت روشن و به ‌عنوان یک اصولگرای واقعی معرفی شد.

محفوظی با اشاره به برنامه‌های مصوب شده در شورا عنوان کرد: مراسم بزرگداشت در روز چهارشنبه هفتم تیرماه در محل مسجد گوهرشاد و با حضور حجت‌الاسلام "قاضی‌عسگر" نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت به‌ عنوان سخنران و هم‌چنین تنویر افکار عمومی توسط رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب از جمله مصاحبه با خانواده‌های شهدای فاجعه هفتم تیر مقیم در استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

محفوظی با بیان اینکه مقرر شده تا شهرداری مشهد فضاسازی و تبلیغات بزرگداشت این شهدا را در هفته قوه‌ قضائیه در سطح شهر و میادین به ویژه خیابان‌های یاد شده اعمال کند، ادامه داد: هم‌چنین دادگستری دیدار عمومی مسئولان قوه قضائیه با مردم را با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در مناطق مختلف تدارک دیده است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی افزود: در این دیدارها به سئوالات قضایی و حقوقی مردم پاسخ داده و آزادی زندانیان در بند به منظور عدم پرداخت دیه و استمداد از خیّرین در آزادسازی آنان و ارائه خدمات رایگان در شورای حل اختلاف نیز در دستور کار دادگستری قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح از "قضا تا رجا" به منظور حفظ یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر و شهدای هشتم شهریور در این فاصله زمانی به مرحله اجرا درمی‌آید، تاکید کرد: کلاس‌های تامین اوقات فراغت در تابستان از هفتم تیر آغاز و تا هشت شهریور به اتمام می‌رسد.

وی افزود: هم‌چنین مقرر شده تا اداره‌کل ورزش و جوانان نیز مسابقات کوه‌پیمایی و ورزشی خانوادگی را با یادمان شهدای فاجعه هفتم تیر در هفته قوه قضائیه تدارک ببیند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول