اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به سبب نبود شناخت از ظرفیت‌های گردشگری خراسان‌رضوی

گردشگری خراسان‌رضوی با مشکل کم شدن سفر و ماندگاری زائر رو به ‌رو است

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: صنعت گردشگری خراسان‌رضوی دارای ظرفیت بالایی است که به دلیل شناخته نشدن، امروز با مشکل کم شدن سفر به استان و ماندگار نبودن زائر رو به ‌رو شده‌ایم.

گردشگری خراسان‌رضوی با مشکل کم شدن سفر و ماندگاری زائر رو به ‌رو است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محسن لشگری  وجود مرقد ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) را نعمتی برای شهر مشهد و ساکنان آن دانست و اظهار داشت: حضور زائران در مشهد فرصتی بزرگ در جهت خدمت و توسعه صنعت گردشگری استان است.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند «خدمت به مشهد، خدمت به همه مردم ایران است» ما نیز معتقد هستیم توسعه استان در زمینه‌های گوناگون راهی مطمئن برای توسعه کشور است.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در ادامه به اقدامات انجام شده در این موسسه برای بهبود وضعیت گردشگری استان پرداخت و گفت: این موسسه در صنعت گردشگری استان فعال است و پروژه‌هایی چون مجموعه گردشگری و دریاچه چالیدره طرقبه، دهکده سلامت طرقبه، مجموعه‌های گردشگری زردشت ششتمد، جغتای و پیشکوه تربت‌حیدریه را به اجرا گذاشته است.

لشگری افزود: موسسه توسعه گردشگری هم‌چنین در زمینه کارهای پژوهشی و راه‌بردی مرتبط با گردشگری نیز فعال است و برای رفع موانع موجود بر سر راه این صنعت در استان، پروژه‌ای تحقیقاتی را در دست اجرا دارد که بی‌شک نتایج آن گره‌های کور بسیاری را باز خواهد کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول