اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن اندودنتیست‌های ایران:

توسعه مراکز آموزشی مستلزم ساختار آموزشی قوی است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن اندودنتیست‌های ایران گفت: در حال حاضر 44 دانشکده دندانپزشکی در کشور مجوز فعالیت اخذ کرده‌اند اما در این راستا باید ابتدا از یک ساختار قوی آموزشی برخوردار شویم.

توسعه مراکز آموزشی مستلزم ساختار آموزشی قوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رزمی ظهر امروز در آیین گشایش پانزدهمین کنگره انجمن اندودنتیست‌های ایران با بیان اینکه این کنگره دارای پیشینه‌ای منسجم در برگزاری برنامه‌های آموزشی در کشور است، اظهار کرد: این انجمن موفق‌ترین دوره‌های بازآموزی مدون را در کشور برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه انجمن اندودنتیست‌های ایران دارای ساختار تشکیلاتی منسجمی است، عنوان کرد: این انجمن نخستین انجمن علمی ایران است که دارای مجله تخصصی انگلیسی زبان است که مایه افتخار دندانپزشکی ایران زمین در دنیا نیز محسوب می‌شود.

رئیس انجمن اندودنتیست‌های ایران با اشاره به گستره فعالیت دانشکده دندانپزشکی همدان، ابراز داشت: این دانشکده با تعداد قابل توجه دانشجویانی که در مقاطع دکترا و دوره‌های فلوشیپ و نیز درایت علمی که دارد به درستی می‌تواند بحث دندانپزشکی غرب کشور را پوشش دهد.

وی با اشاره به بحث توسعه مراکز آموزشی دندانپزشکی در کشور که در دو سال اخیر مورد توجه قرار گرفته نیز بیان کرد: در حال حاضر 44 دانشکده دندانپزشکی در کشور مجوز فعالیت اخذ کرده‌اند اما در این راستا باید ابتدا از یک ساختار قوی آموزشی برخوردار شویم.

رزمی خاطرنشان کرد: ما از توسعه مراکز آموزش عالی و علمی استقبال می‌کنیم اما در شرایطی که زیرساخت‌ها نیز فراهم شده و برنامه‌ریزی‌ها نیز مدون باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز با اشاره به اینکه 105 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: در حال حاضر استان همدان دارای پنج دانشگاه دولتی است که موجبات رشد و تحول علمی را رقم می‌زنند.

علی‌اکبر فامیل‌کریمی با اشاره به تدوین سند آمایش استان همدان توسط دانشگاهیان نیز افزود: این سند در سال 90 مشخص شد که بر این اساس همدان نخستین استانی است که سند آمایش آن مشخص شده است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه فرهیختگان جامعه نظیر پزشکان پیشقراولان تحولات علمی و آموزشی هستند، گفت: توسعه علمی کشور نیاز به زیرساخت‌ها و همکاری‌های بسیاری دارد که از این منظر نیز دولت همگام است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول