اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ترویج و آموزش وزارت تعاون و کار:

مراکز آموزشی باید بر مبنای حرفه‌ای کردن آموزش گام بردارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ترویج و آموزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراکز آموزشی باید بر مبنای حرفه‌ای کردن آموزش گام بردارند، زیرا در غیر این صورت موفق نخواهند بود.

مراکز آموزشی باید بر مبنای حرفه‌ای کردن آموزش گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، میرحسین سیدزاده عصر امروز در همایش رؤسای مراکز علمی کاربردی تحت نظارت وزارت تعاون در هتل زاگرس بروجرد گفت: دانش‌آموختگان مراکز آموزش عالی باید با فرا گرفتن آموزش‌های حرفه‌ای برای جامعه مثمر ثمر باشند.

وی بیان کرد: متأسفانه در دوران مدرسه، هیچ مهارتی به دانش‌آموزان یاد داده نمی‌شود و در اغلب دانشگاه‌ها نیز دانشجویان مهارتی که بتوان از آن به عنوان اشتغال و سرمایه استفاده کنند، نیز ارائه نمی‌شود.

سیدزاده تصریح کرد: محدود بودن ارتباط بین تحصیلات دانشگاهی با جامعه و بی‌توجهی مربیان به یادگیری مهارت‌های جدید و محدود شدن فعالیت‌های یادگیری به واحدهای درسی را از جمله مشکلات در ساختار آموزشی می‌باشد که باید به آن توجه ویژه شود.

مدیرکل ترویج و آموزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز کشورهایی که اصول کار در مراکز آموزشی خود را بر مبنای حرفه‌ای کردن آموزش و ایجاد مهارت در افراد بنا کرده‌اند، از نظر اقتصادی موفق‌تر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس همایش روسای مراکز علمی کاربردی کشور به مدت دو روز در هتل زاگرس بروجرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول