اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

مراکز آموزشی سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند.

مراکز آموزشی سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی کریمخانی ظهر امروز در دیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی ارومیه از دفتر نظارت همگانی بازرسی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: دشمنان اسلام با هر ترفندی قصد رخنه بر کشورمان ایران را دارند که دانشگاه‌ها و مراکز علمی می‌توانند به عنوان مهم‌ترین عرصه و سنگر برای مقابله با این تهاجمات باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان در خارج از کشور و مخالفان و سران فتنه در داخل کشور بر آن هستند تا مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد کنند، غافل از اینکه مردم همواره پشتیبان نظام بوده و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

این مسئول افزود: برای جلوگیری از هرگونه رخنه و خلل در شاکله نظام باید دانشمندان، علما، فضلا، اصحاب رسانه، دانشجویان و اساتید به همراه عام مردم در کنار و با حاکمیت باشند چرا که دشمن و مخالفان نظام و کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توان، علوم، فنون، تجهیزات و راه‌اندازی سایت‌ها، کتابخانه‌های الکترونیکی و سایر ابزار در حال جنگ فرهنگی با ما هستند.

کریمخانی خاطرنشان کرد: پلیس وظیفه تامین نظم، امنیت جامعه، آرامش و آسایش شهروندان در اقصی نقاط کشورمان را به عهده دارد که باید برای عملیاتی شدن ماموریت‌های خود به علت تنوع و پیچیدگی جرایم، ناهنجاری‌های اجتماعی، مشکلات و مسائل سیاسی، درون و برون مرزی از ساز و کار راه‌ حل‌های گوناگونی استفاده کنند که برای نیل به این منظور همواره نیازمند حمایت و پشتیبانی اقشار مختلف جامعه است.

وی ادامه داد: پلیس درصدد است با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت نیازمندی‌های آموزشی، تجهیزاتی، فنی و تخصصی و انسانی خود را به لحاظ کردن مقتضیات زمانی و مکانی احصا و در حداقل زمان ممکن تامین کند تا در امر ارائه خدات به شهروندان و تامین نظام و امنیت که اساسی‌ترین رسالت نیروی انتظامی است، اقدام کند.

این مقام مسئول گفت: همکاران ما در انتظامی استان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا خدمات مطلوب به شهروندان ارائه و در تامین نظم و امنیت و آسایش مردم بیش از پیش کوشا باشند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول