اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مراکز آموزشی مهم‌ترین ظرفیت اطلاع‌رسانی پیشگیری از مواد مخدر هستند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مراکز آموزشی ظرفیت مهم و گسترده اطلاع‌رسانی در زمینه پیشگیری از مواد مخدر و ارشاد جوانان هستند.

مراکز آموزشی مهم‌ترین ظرفیت اطلاع‌رسانی پیشگیری از مواد مخدر هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در همایش پیشگیری از اعتیاد در اردبیل اظهار داشت: جامعه ما تشنه آموزش و پیشگیری در زمینه مواد مخدر است که مراکز آموزشی ما باید خود را در این راستا مسئول بدانند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد توطئه غرب و نقشه شوم کشورهای استکبار برای از بین بردن ریشه‌های جوان کشور ماست، خاطرنشان کرد: آگاهی‌دهی، هوشیاری‌بخشی و سنجش جوانب امر می‌تواند راهکار مهمی را در راستای جلوگیری از اعتیاد پیش‌ روی جوانان ما قرار دهد.

استاندار اردبیل یادآور شد: باید از تمامی فرصت‌ها و مراکز خوب و بسیار کم هزینه‌ای که در اختیار داریم استفاده بهینه نموده و با بکارگیری صحیح آنها در جهت ریشه‌کنی اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در جامعه گام های موثری برداریم.

صابری با بیان اینکه موضوع فرهنگ سازی و پیشگیری در امر مبارزه با مواد مخدر از اولویت و اهمیت خاص برخوردار است، افزود: اعتیاد به مواد مخدر یک پدیده شوم و خانمان‌سوزی است که آسیب‌های اجتماعی زیادی به دنبال دارد.

این مسئول بیان داشت: مراکز آموزشی، اداری و نظامی و انتظامی و واحدهای تولیدی بهترین و مؤثرین مراکز اطلاع‌رسانی در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر می باشند که باید در زمینه فرهنگی بطور مؤثر عمل کنند.

استاندار اردبیل از صاحبان کارخانه‌ها خواست تا با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح در جهت شناساندن راه‌های پیشگیری و مقابله با مواد مخدر و با همکاری یکدیگر نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به نیروهای انسانی خود برای کاستن از عواقب مخرب آن اقدام کنند .

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول