اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس البرز:

توسعه مراکز آموزشی در البرز در اولویت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز گفت: توسعه مراکز آموزشی در البرز در اولویت است.

توسعه مراکز آموزشی در البرز در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی بهرامی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از  مدرسه راهنمایی نمونه دولتی شهید زارع در کرج اظهار داشت: استان تازه تأسیس البرز در حوزه توسعه مدارس و مراکز آموزشی نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است.

وی تأکید کرد: با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی و نیاز آنان به این گونه مراکز باید توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس در البرز مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مدرسه راهنمایی نمونه دولتی شهید محمد زارع به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در زمینی با زیربنای 2 هزار و 47 مترمربع در کرج احداث شده است.

به گفته بهرامی این مدرسه دارای 14 کلاس درس، 11اتاق اداری و 5 سالن و آزمایشگاه است.

* مدارس باید به آزمایشگاه و نمازخانه مجهز باشند

زارع اظهار داشت: دانش‌آموزان باید با محیط آزمایشگاهی و انجام آزمایش‌های گوناگون در دروس خود مأنوس شده و به صورت عملی با برخی از مطالب درسی خود آشنا شوند.

وی تأکید کرد: براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان ایام‌الله دهه مبارک فجر 91 کلاس درس با زیربنای 12 هزار و 500 مترمربع در این استان راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول اعتبار صرف شده برای بهره‌برداری از این کلاس‌های درس را 65 میلیارد ریال عنوان کرد.

* 60 مدرسه در کرج نیاز به بازسازی دارد

در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج نیز طی سخنانی تأکید کرد: با توجه به برآوردهای انجام شده 60 مدرسه در کرج نیاز به بازسازی دارد.

احمدعلی قنبری هراتی ادامه داد: در این راستا مسئولان باید توجه بیشتری به نوسازی مدارس در این استان داشته باشند تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی در ادامه سخنان خود نیز بر شاداب سازی مدارس تأکید کرد و در پایان گفت: شاداب‌سازی مدارس نیز به منظور ایجاد محیطی شاد برای دانش‌آموزان نیز یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول