اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی خبر داد:

برگزاری 16 نشست تخصصی در نمایشگاه مراکز آموزشی قم

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی از برپایی16 نشست تخصصی رایگان در این نمایشگاه خبر داد.

برگزاری 16 نشست تخصصی در نمایشگاه مراکز آموزشی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد‌مهدی رضوانی شنبه شب در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی قم با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه است، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف 16 نشست تخصصی با حضور علاقه‌مندان در موضوعات گوناگون برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی در هر روز نسبت به برپایی چهار نشست تخصصی اقدام می‌کند، تصریح کرد: در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی با عناوین کارگاه طب سنتی، کارگاه مونتاژ، آشنایی با دوره‌های ترجمه و آموزش رسانه محور برگزار شد.
مدیر اجرایی مدیر اجرایی نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی در ادامه از حضور اساتید برجسته‌ای چون استاد عظیمی برای تدریس طب سنتی، استاد مستقیمی برای تدریس کارگاه مونتاژ، استاد سید‌احمد حسینی برای تدریس آشنایی با دوره‌های ترجمه و استاد پیغمبر‌زاده برای تدریس آموزش رسانه محور در این نشست‌های تخصصی خبر داد.
وی همچنین به برگزاری نشست‌های تخصصی در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: از روز یکشنبه نشست‌های تخصصی با عنوان‌های آموزش مهارت‌های زندگی، گرافیک در معماری با فتوشاپ، کارگاه راند و شیت‌بندی در پروسه زمانی صبح تا عصر در ساعت‌های 9 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.
رضوانی اضافه کرد: این نشست‌های تخصصی در روز دوشنبه با موضوعات مختلفی چون طراحی پروژه‌های معماری، کارگاه آموزشی شبکه، تفکر خلاق در مدیریت و بازاریابی، آموزش رسانه محور با حضور علاقه‌مندان در حاشیه نمایشگاه برپا می‌شود.
وی در پایان نشست‌های تخصصی روز سه‌شنبه را اعلام کرد و گفت: در این روز مشاوره ژنتیک برای زوج‌های جوان، بازاریابی مدرن و آموزش رسانه محور با حضور گسترده جوانان برگزار میشود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول