اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مراکز آموزشی اردبیل استانداردسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از استانداردسازی مراکز آموزشی اردبیل مطابق با متدهای جدید ساختمانی خبر داد.

مراکز آموزشی اردبیل استانداردسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار داشت: هر قدر در ساخت‌ و سازهای مدارس به ویژه مدارس جدیدالتاسیس دقت لازم و کافی را داشته باشیم به همان میزان علاوه بر صرفه‌جویی اقتصادی زیباسازی شهری را نیز رقم زده‌ایم.

وی با بیان اینکه مدارس ما باید مطابق با معماری اسلامی و دینی ساخته و مقاوم‌سازی شوند افزود: بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی‌ها در نظر داریم در ساخت مدارس جدید و ساختمان‌های آموزشی متدهای اسلامی و معماری اصیل ایرانی را پیاده کنیم.

فرماندار اردبیل در ادامه از تخصیص 5/6 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و نوسازی هشت واحد آموزشی در اردبیل خبر داد.

این مسئول بیان داشت: کسب رتبه برترین شورا و کسب لوح تقدیر از سوی وزارت آموزش و پرورش حاصل تشکیل 14 جلسه شورا با اجرای 90 درصد از 83 بند مصوب آن و در نتیجه ارتقای کیفیت آموزشی در اردبیل است.

وی همچنین افزایش موفقیت دانش‌آموزان در رقابت‌های علمی، المپیادهای کشوری و نیز آزمون سراسری کنکور مراکز دانشگاهی را حاصل تعامل مثبت اولیا و مربیان دانست.

فرماندار اردبیل بر ضرورت همکاری صمیمانه نهادهای خانه و مدرسه برای آماده کردن دانش‌آموزان برای امتحانات سال آخر دوره متوسطه تاکید کرد و گفت: نواحی و مناطق آموزش و پرورش باید با بسیج امکانات در بخش‌های فرهنگی، اجرایی، تشکیل دور‌ه‌های آموزشی، کلاس‌های جبرانی و تقویتی نسبت به فعال‌سازی واحدهای آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با استفاده از دبیران کار‌آزموده برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل اولویت اصلی شورای آموزش و پرورش اردبیل در سال جاری را هوشمندسازی مدارس ذکر کرد و از مسئولان دستگاه‌های ذیربط خواست برای تحقق این امر که یکی از بندهای مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است تلاش کنند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول