اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

واگذاری 50 تاکسی به شهرداری تویسرکان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه‌های حمل و نقل کشور از واگذاری 50 تاکسی مسافربری به شهرداری تویسرکان تا پایان امسال خبر داد.

واگذاری 50 تاکسی به شهرداری تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید قیصر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری تویسرکان اظهار داشت: اتحادیه حمل و نقل در قالب یک برنامه استراتژیک منسجم و یکپارچه به منظور گسترش و توزیع امکانات حمل و نقل بر اساس عدالت‌محوری، از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه پنج اتحادیه حمل و نقل تخصصی در سطح کشور فعال هستند، گفت: اتحادیه اتوبوسرانی 96 شهر بالای 100 هزار نفر، اتحادیه تاکسیرانی کشور، قطار شهری متولی هفت کلانشهر، اتحادیه پایانه‌ها متولی 23 شهر و حمل و نقل همگانی با یک هزار و 69 شهر در راستای تسریع‌بخشی به روند امور روزمره مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

* حفظ کرامت و حقوق شهروندی هدف توسعه حمل و نقل همگانی

قیصر با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی دولت نهم و دهم توسعه حمل و نقل عمومی در راستای توسعه پایدار شهری بوده است، تصریح کرد: اولویت اجرا شدن برنامه مذکور بر اساس رضایتمندی شهروندان و حفظ کرامت و حقوق آنان در حوزه حمل و نقل همگانی در سند چشم‌انداز تدوین و ترسیم شده است.

* وسائط نقلیه سازمان حمل و نقل، عمومی است نه شخصی

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل کشور دریافت اطلاعات کامل را نیاز برای برنامه‌ریزی هدفمند در حوزه‌های حمل و نقل در سطح کشور دانست و بیان داشت: اطلاع‌رسانی دقیق مدیران حمل و نقل در خصوص چگونگی روند امور حوزه فعالیت برای تأمین اعتبار در راستای رفع مشکلات و ضروریات رشد و پیشبرد اهداف این نهاد لازم است.

وی با بیان اینکه وسائط نقلیه سازمان حمل و نقل، عمومی است نه شخصی تصریح کرد: ارائه خدمت صادقانه در چارچوب قانون به اقشار مختلف مردم از وظایف اصلی و مهم فعالان عرصه حمل و نقل همگانی به شمار می‌رود.

قیصر با اشاره به اینکه بخشی از رانندگان این سازمان بدون در نظر گرفتن هیچ گونه سود و یا اقساطی بیمه شده‌اند، افزود: بیمه تکمیلی تمام رانندگان تاکسیرانی در سطح کشور به مناقصه گذاشته شده است.

 

* واگذاری 50 تاکسی به شهرداری تویسرکان

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل کشور در خصوص وضعیت تأمین سوخت وانت‌بارها اظهار داشت: وانت‌بارهای دارای شرایطی نظیر صلاحیت فردی، پروانه بهره‌برداری ماشین و فعالیت درون‌شهری از سهمیه سوخت سازمان حمل و نقل سوخت برخوردار خواهند شد. 

وی در ادامه از واگذاری 50 تاکسی مسافربری تا پایان سال جاری به شهرداری شهرستان تویسرکان خبر داد و اذعان داشت: تصور ما این بود با واگذاری خودرو به مراکز حمل و نقل شهرداری‌ها این وسائط را به مزایده می‌گذارند به همین دلیل این نیاز را قطره چکانی به مراکز تزریق می‌کردیم.

 

* تقدیر قیصر مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل کشور از احسان پیری

قیصر گفت: از هفته آینده بازرسی مراکز معاینه فنی خودرو در سراسر کشور با حضور نماینده هر استان و دستگاه‌های مربوطه آغاز می‌شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه احسان پیری مدیرعامل حمل و نقل تویسرکان اذعان داشت: مدیرعامل حمل و نقل همگانی شهرستان تویسرکان یکی از مدیران برتر و فعال کشور در عرصه مدیریت و سازماندهی است که باید از سوی همه عوامل مربوطه حمایت همه‌جانبه شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول