اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال مس کرمان:

ادغام مس و شهرداری خنده‌آور است / کرمان ظرفیت دو تیم در لیگ برتر را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: ادغام دو تیم هندبال مس و شهرداری کلیشه‌ای و خنده‌آور است.

ادغام مس و شهرداری خنده‌آور است / کرمان ظرفیت دو تیم در لیگ برتر را دارد

سیدمحمد موسوی شب گذشته پس از پیروزی مقابل هپکوی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از کسب نتیجه راضی هستیم.

وی افزود: در لیگ امسال با توجه به سرمایه‌گذاری که برخی از تیم‌ها نظیر ثامن‌الحجج داشتند، رقابت فشرده‌تر و نزدیک‌تر بود و این امر در روند کیفی مسابقات تأثیر مثبتی داشت.

وی گفت: ما بازیکنان خوبی در ابتدای فصل جذب کردیم، اما به دلیل مشکلاتی نتوانستیم از همه این بازیکنان در نیم فصل نخست استفاده کنیم و نتایج قابل قبولی نگرفتیم.

موسوی افزود: اما در نیم‌فصل دوم وضعیتمان کمی بهتر شد و سعی کردیم امتیازات لازم را کسب کنیم و در پایان هم موفق به کسب رتبه چهارمی شدیم.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه‌ای که مجموعه مس برای تیم هندبال اختصاص داده بود، تقریبا یک چهارم بودجه تیم‌های ابتدایی و حتی میانی لیگ بود و با این اوصاف باز هم توانستیم پا به پای حریفان قدرتمند خود پیش رفته و بالاتر از تیم‌هایی مثل نیروی زمینی هم قرار گیریم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: کرمان استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالایی در هندبال دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود تا در آینده شاهد کسب نتایج درخشانی از تیم‌های کرمانی باشیم.

وی افزود: امیدوارم در آینده سازوکارهای موجود در فدراسیون هم تغییرات زیادی را به خود ببیند تا هم برنامه‌ریزی مسابقات و هم داوری برای تیم‌های شهرستانی مشکل‌ساز نشوند.

موسوی درباره ادغام دو تیم هندبال مس و شهرداری گفت: این شایعه از سال‌ها پیش وجود داشته و اکنون به یک بحث کلیشه‌ای و خنده‌آور تبدیل شده و من معتقدم این اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول