اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگران فضای سبز اهواز تجمع کردند

شهرداری: پیمانکار مقصر است

خبرگزاری فارس: در پی تجمع اعتراض‌آمیز کارگران فضای سبز شهرداری منطقه 6 اهواز در مقابل استانداری خوزستان، شهرداری اعلام کرد که تأخیر شش ماهه حقوق کارگران متوجه پیمانکار است.

شهرداری: پیمانکار مقصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کارگران فضای سبز شهرداری منطقه 6 اهواز روزهای گذشته در هفته جاری در اعتراض به تأخیر شش ماهه در پرداخت حقوق خود مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گفته این کارگران، در مدت شش ماه اخیر هیچگونه وجهی پرداخت نشده و حتی از عیدی و پاداش هم محروم بوده‌اند. پیمانکار نیز کارگران معترض را به اخراج تهدید کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تأخیر در پرداخت حدود 80 نفر کارگر فضای سبز منطقه 6 را ناشی از قصور پیمانکار و سهل انگاری مسئولان مالی این منطقه در کنترل عملکرد پیمانکار اعلام کرد.

علیرضا عالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه شهردار وقت در زمان حضور 13 ماهه خود، 14 ماه حقوق به کارگران زیر پوشش این نهاد پرداخت کرده، اظهار داشت: اولویت شهرداری پرداخت به موقع حقوق کارگران، حتی در صورت تاخیر در واریز سایر مطالبات پیمانکار است و این موضوع به پیمانکاران نیز اعلام شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری از اختلال در پرداخت حقوق کارگران بی‌اطلاع بوده، افزود: متأسفانه پس از تجمع کارگران با خبر شدیم که این رویه به دلیل سهل انگاری مسئولان مالی منطقه و خطای پیمانکار در شهرداری منطقه 6 اعمال نشده است.

عالی‌پور گفت: شهرداری هیچگونه مشکل مالی برای پرداخت حقوق کارگران ندارد و متوسط تأخیر در پرداخت حقوق کارگران زیرپوشش شهرداری در تمام واحد‌ها و مناطق براساس روال، دو ماه تأخیر است.

وی خاطر نشان کرد: تأکیدات لازم برای حل مشکل کارگران انجام شده و دستمزد این کارگران به زودی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول