اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 انجام شد

ساماندهی متکدیان در محدوده روستاهای جنوب تهران

خبرگزاری فارس: طرح پاکسازی محیط از وجود کارتن‌خواب‌ها و متکدیان از سوی شهرداری منطقه 20 در محدوده روستاهای این منطقه انجام شد.

ساماندهی متکدیان در محدوده روستاهای جنوب تهران

شهردار ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط عنوان کرد: در راستای طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و متکدیان از سطح شهر با هماهنگی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه نسبت به جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و متکدیان از سطح روستاها اقدام شد.

عطاءالله حسینی با اشاره به اینکه جمع‌آوری افراد بی‌خانمان و متکدیان به صورت مستمر با هماهنگی اجرائیات منطقه و با حضور مددکاران اجتماعی انجام می‌شود، اظهار داشت: حضور متکدیان و کارتن‌خواب‌ها در سطح ناحیه علاوه بر اینکه چهره شهر را آلوده می‌سازد بستر ارتکاب جرم و جنایت را نیز مهیا می‌کند.

وی در ادامه اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی در سطح روستاها را از جمله اقدامات مستمر واحد محیط زیست این ناحیه عنوان کرد و گفت: در راستای پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از ازدیاد جانوران موذی طرح مبارزه با جانوران موذی از سوی واحد ساماندهی این ناحیه با نصب سه تخته پلاکارد، توزیع 135 برگ بروشور، طعمه‌گذاری 110 کلونی، نصب 34 عدد دریچه یکطرفه، انسداد 15منفذ، لانه‌کوبی 16 منفذ، جمع‌آوری شش عدد لاشه و پنج مورد تله‌گذاری در روستاهای قلعه‌نو و قمی‌آباد انجام شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول