اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن خبر داد

اختصاص 90 میلیارد ریال به بخش کشاورزی بردسکن

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن از اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبارات بخش کشاورزی در سال جاری به این شهرستان خبر داد.

اختصاص 90 میلیارد ریال به بخش کشاورزی بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، محمد عباسپور صبح امروز در بازدید از یکی از صنایع تولیدی این شهرستان اظهار داشت: هر آنچه در توان داشته باشیم به منظور حمایت از تولید ملی کوتاهی نخواهیم کرد.

فرماندار بردسکن از اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبارات بخش کشاورزی در سال جاری به این شهرستان خبر داد و افزود: احداث کارخانجات جدید و توجه به کشاورزی نوین از اولویت‌های اختصاص این تسهیلات به متقاضیان و از جمله به دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی است.

هم‌چنین رئیس خانه صنعت و معدن بردسکن نیز در این بازدید گفت: 60 درصد واحدهای فعال شهرک صنعتی بردسکن فعال هستند و اعطای تسهیلات می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت منطقه داشته باشد.

احمد عابدی ادامه داد: تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی بسترساز ایجاد اشتغال جدید است و در این ارتباط می‌توان گفت اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی علاوه بر تولید بیشتر اشتغال نیروهای جدید را نیز فراهم می‌کند.

وی افزود: حمایت از تولید بدون توجه به سرمایه‌گذار امکان‌پذیر نیست چرا که تولید ملی با سرمایه‌گذاری در این بخش محقق می‌شود. 

عابدی حمایت از واحدهای تولیدی متضرر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اصلاح نظام بانکی با وجود تاکید دولت هنوز در نیمه راه است و باید با اصلاح سیستم نظام ‌بانکی قوانین مرتبط با بخش صنعت و تولید در زمینه‌های مختلف مرتفع شود.

وی افزود: نرخ مواد اولیه که نیاز است توسط مدیران کارخانجات تهیه شود از قیمت بالایی برخوردار است که ضرورت دارد در راستای جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی به هر طریق و با هر قیمتی تولید کنندگان مواد اولیه را تهیه و فراهم کنند.

عابدی گفت: نگاه مسئولان باید به تولید کشور باز باشد و به نیازهای صنعتگران توجه خاص داشته باشند.

رئیس خانه صنعت و معدن در جمع کارکنان این مجموعه تولیدی با دعوت از آنان به کار بیشتر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود افزود: همه مسئولان نظام به حمایت از تولید تاکید دارند و می‌طلبد با عنایت به نام‌گذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات موثری تبیین شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول