اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و شهرسازی خاش:

نقاط حادثه خیز محور خاش ـ زاهدان برطرف می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه وشهرسازی خاش گفت: راهداران خاش نقطه پر حادثه کیلومتر 40 جاده خاش ـ زاهدان را در خردادماه جاری رفع کردند.

نقاط حادثه خیز محور خاش ـ زاهدان برطرف می‌شوند

بهروز معینی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: اکیپی متشکل از راهداران و دستگاه‌های سنگین این اداره نسبت به رفع نقطه پرحادثه "دجنگ"  اقدام کرده و هم اکنون یک دستگاه لودر و کامیون‌ها خاک حاصل از خاکبرداری را جابجا می‌کنند.

وی افزود: رفع این نقطه پرحادثه که دارای شیب تند و از طرف مقابل دارای گردنه بود، ضریب افزایش دید را برای رانندگان دو طرف 100 درصد بالاتر می‌برد.

سرپرست اداره راه وشهرسازی خاش بیان داشت: اکیپ کارشناسی این اداره برای شناسایی نقاط پرحادثه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اقدام کرده که به ترتیب اولویت نسبت به تسطیح و خاکبرداری و رفع نقاط فوق اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی از احداث شانه‌سازی محور خاش ـ سراوان خبر داد و گفت: اکیپ راهسازی این اداره در محور خاش- سراوان نسبت به شانه‌سازی دو طرف جاده اقدام کرده که 4.5 کیلومتر در یک لاین به اتمام رسیده و در لاین دوم 6.5 کیلومتر در حال اتمام است.

معینی مقدم ادامه داد: شانه‌سازی چهار کیلومتر دیگر نیز مد نظر است که پس از اتمام عملیات نقشه‌برداری که هم اکنون در حال انجام است، نسبت به شانه‌سازی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول