اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور زرند ریحان‌شهر

تصادف در کرمان 6 کشته و زخمی بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: حادثه رانندگی صبح امروز در محور زرند ریحان‌شهر 6 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

تصادف در کرمان 6 کشته و زخمی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، صبح امروز یک دستگاه تریلر که از محور راور به طرف کرمان در حرکت بود در حوالی پیچ کارخانه زغالشویی با یک دستگاه اتوبوس که از سمت ریحان‌شهر به زرند حرکت می‌کرد به شدت برخورد کرد.

 

در این حادثه یک کارگر جوان از سرنشینان اتوبوس در دم جان خود را از دست داد و راننده و دو سرنشین دیگر اتوبوس زخمی شدند و به بیمارستان سینا زرند انتقال یافتند.

اتوبوس حادثه دیده سرویس کارگران شرکت زغال‌سنگ معدن جو زرند بود، که کارگران را به مقصد رسانده و در حال برگشت بود و به جز راننده سه سرنشین دیگر داشت.

در این حادثه راننده و سرنشین تریلر نیز زخمی شدند.

علیرضا قلی‌زاده کارشناس پلیس راه چترود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس علت وقوع حادثه را بی‌احتیاطی از جانب راننده تریلر به علت بی‌احتیاطی و انحراف به چپ تریلر اعلام کرد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئن تردد کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

به گزارش فارس، محور زرند ریحان‌شهر از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز این شهرستان است که کم‌عرض بوده و علائم راهنمایی و رانندگی کم ضرورت دارد و مسئولان باید در مورد اصلاح این محور چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول