اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

فعالیت 18 هزار سایت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از فعالیت 18 هزار سایت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خبر داد.

فعالیت 18 هزار سایت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز عصر شنبه در کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر نمایانگر بخشی از شکوه و عظمت تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است و باید هر ساله در بزرگداشت این ایام کوشا باشیم.

بخشدار آبپخش بر ولایت‌مداری و تبعیت محض از ولی‌امر مسلمین جهان تاکید کرد و افزود: در سال‌های مقابله و مبارزه با رژیم منحوس پهلوی امت مسلمان ایران با رهبری داهیانه و تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدند و ما نیز در شرایط کنونی که دشمنان بیشترین توجه را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معطوف کرده‌اند، وظیفه داریم با تبعیت و فرمانبرداری از حضرت امام خامنه‌ای در مقابل دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کنیم.

خرم‌روز در این نشست از اعتیاد به عنوان بلایی خانمان‌سوز یاد کرد و اذعان داشت: اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی است که سبب فروپاشی بنیاد خانواده می‌شود و زمینه مشکلات فراوان برای خانواده افراد معتاد را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: اعتیاد دامی است که دشمنان برای فروپاشی بنیان خانواده افکنده و جوانان هدف اصلی دشمنان در این هدف است.

این مسئول بیان کرد: تاکتیک جدید دشمنان برای مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده از ابزار جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و ما نیز باید با همین شیوه به مبارزه با جوانان بپردازیم.

بخشدار آبپخش تاکید کرد: یکی از اهداف دشمنان و معاندان نظام در جنگ فرهنگی نابودی اعتقادات و شخصیت جوانان مسلمان است و برنامه‌های خود را در این راستا معطوف کرده‌اند و ما و جوانان باید با بصیرت، بیداری و هوشیاری نقشه‌های ایشان را خنثی کنیم.

خرم‌روز به فعالیت گسترده دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر بیش از 18 هزار سایت و رسانه گروهی بر علیه نظام فعالیت می‌کنند و هدفشان سیطره دادن فرهنگ منحط غربی به فرهنگ غنی اسلامی است و یکی از خطرناک‌ترین هجمه‌های دشمنان اسلام و بشریت اعتیاد به مواد مخدر است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول