اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای زنجان:

جنگ‌نرم اولویت برنامه‌های دشمن علیه نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: جنگ‌نرم و تهاجم فرهنگی در راس برنامه‌های دشمن قرار دارد.

جنگ‌نرم اولویت برنامه‌های دشمن علیه نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مرتضی صفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه همگان باید شکرگزار استقرار حکومت اسلامی در کشور باشیم، اظهار داشت: حکومتی که بسیاری از ائمه و بزرگان دینی ما منتظر تشکیل آن بودند، 32 سال پیش این توفیق الهی برای ملت ایران و با رهبری امام خمینی(ره) محقق شد.
وی با تاکید بر خدمت صادقانه و خالصانه از سوی مسئولان بیان کرد: همه مسئولان باید در انجام وظیفه همه تلاش خود را به کار بگیرند، چرا که باید پاسخگویی لحظه به لحظه آن باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تصریح کرد: انقلاب ایران از همان لحظه شکل‌گیری به دلیل تفاوت در شکل و ماهیت آن مورد تهدید دشمنان و استکبار جهانی قرار گرفت.
وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی، فشارهای بین‌المللی، تهاجم فرهنیگ، شبیخون فرهنگی و در نهایت جنگ نرم از اقدام‌های دشمن علیه ملت ایران بوده و هست و دشمنان از هر فرصتی برای به انزوا کشیدن این نظام بهره گرفتند، ولی با این وجود نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز با شتاب بیشتری در حال حرکت است.
صفری با بیان اینکه پس از 32 سال نه تنها کشور تضعیف نشده بلکه به دلیل وجود یک نیروی الهی به سوی فتح قله‌های سربلندی و عزت گام برمی‌دارد، اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که دشمنان قسم خورده‌ای داریم و آن‌ها از هر فرصتی بر علیه نظام بهره می‌گیرند.
وی افزود: هزینه‌های که برای انقلاب داده شده و هزاران شهید، جانباز و آزاده‌ای که در مسیر آرمان‌های این نظام تلاش کرده‌ و سختی‌های زیادی را متحمل شدند، امروز ما مسئولان باید در پشت میزها از این آرمان‌ها حمایت کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: این امر ‌یکی از مهمترین و جدی‌ترین اقدامات دشمن بود که یک طراحی 20 ساله پشت سر این این موضوع بود ولی با ظرفیتی که نظام داشت این موضوع را داخل خود هضم کرد و هم اکنون دشمن یک دورخیز و یک عقب‌نشینی مصلحتی برای یک کار بزرگتر در برنامه خود قرار داده است.
وی افزود: دشمن درصدد است که مجدد ما را به روش‌های گوناگون تهدید کند که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در راس برنامه‌های دشمن قرار دارد و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ارزش‌های دینی و قرآنی مردم ایران را مورد هدف قرار داده‌اند.
انتهای پیام/
غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول