اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

9دی روز پایان فتنه علیه نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: 9دی روز پایان فتنه پیچیده و خطرناک علیه نظام است.

9دی روز پایان فتنه علیه نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ایمان دینی و بصیرت مردمی را دو عنصر تاثیرگذار در حماسه 9 دی عنوان کردند، گفت: همان طور که ملت ایران در سال 57 با حضور آگاهانه و با بصیرت خود به رژیم 2500 ساله شاهنشاهی پایان دادند، در 9 دی نیز به فتنه پیچیده و خطرناک علیه نظام پایان دادند.
وی افزود: عظمت 9 دی کمتر از عظمت یوم الله 22 بهمن نیست و 9 دی جزو ایام الله است.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: حماسه مردمی 9 دی سال 88 نیز پایانی بر فتنه منافقینی بود که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بودند.
میرعمادی با تاکید بر لزوم حراست از ارزش‌های حماسه 9 دی، افزود. فتنه سال 88 برغم هزینه‌هایی که در برداشت اما موجب آگاهی و بصیرت افزایی عموم مردم کشور شد، که دارای ارزش است.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه بزرگداشت این حماسه یادآور عظمت ملت با بصیرت ایران اسلامی است، گفت: بزرگداشت حماسه 9 دی امسال باید با شکوه و عظمت خاصی در کشور برگزار شود، تا بصیرت و شناخت جامعه افزایش یابد.
میرعمادی در ادامه با اشاره به اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح ایران در به دام انداختن هواپیمای جاسوسی آمریکا، گفت: این اقدام موجب اثبات اقتدار نیروهای مسلح انقلاب اسلامی و شکستی بزرگ و بین المللی برای آمریکا شد.
خطیب جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه این اقدام به استکبار به خصوص آمریکا نشان داد که حریم هوایی ایران جای امنی برای جاسوسی این‌ها نیست، اظهار داشت: اقدام مقتدرانه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص این هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی، بار دیگر ابهت پوشالی اطلاعاتی و امنیتی دولت آمریکا را به باد داد.
وی گفت: فرزندان غیور ملت ایران با گرفتن این هواپیمای جاسوسی وحشت عظیمی را به پیکره نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا انداخته اند.
میرعمادی در ادامه با اشاره به اینکه این هواپیمای جاسوسی بیش از 250 قفل و رمز امنیتی دارد، خاطرنشان کرد: اقدام عزتمندانه پاسداران انقلاب اسلامی در به دام انداختن این هواپیما، موجب نگرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل توانمندی‌های نظامی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران شده است.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه گفت: باید سجده شکر بجا بیاوریم بخاطر اینکه ایران اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها امروز به این دستاوردهای بزرگ رسیده است.
وی افزود: امروز استکبار جهانی از قدرت سایبری و الکترونیکی ایران هراس دارند.
میرعمادی یادآورشد: قدرت الهی و رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری همیشه پشتیبان این مرز و بوم است.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، خواستار توجه بیشتر حوزه و دانشگاه در تلاش برای دستیابی به علم و دانش در زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف شد.
وی اظهار داشت: شهید دکتر مفتح شخصیتی علمی و برجسته بود که تلاش فراوانی را برای اعتلای علم و دانش در کشور براساس آموزه‌ها و اصول اسلامی انجام داد و ایشان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور ایفا کرد.
امام جمعه خرم‌آباد همچنین ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، تحقیق و پژوهش را محور اصلی توسعه و پیشرفت علم و دانش در جامعه دانست و بر توجه بیشتر مسئولان و دانشگاهیان به فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.
میرعمادی همچنین با اشاره به اینکه حمل و نقل محور اساسی توسعه همه جانبه است، افزود: تامین و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل بستر مناسب برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول