اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر کشور:

فتنه 88 از تمام توطئه‌ها علیه نظام خطرناک‌تر بود

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و آموزش وزارت کشور گفت: فتنه 88 از همه توطئه‌های علیه انقلاب و نظام خطرناک‌تر بود و اگر فتنه‌گران به اهداف خود دست می‌یافتند فاجعه‌ای بزرگ رخ می‌داد.

فتنه 88 از تمام توطئه‌ها علیه نظام خطرناک‌تر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد وحدتی ظهر امروز در همایش مدیران کل دفاتر آموزش و پژوهش استانداری‌های سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: چون فتنه خنثی و حادثه پشت سر گذاشته شد عمق فتنه را درک نکردیم.
وی بیان کرد: فتنه 88 به تعبیر مقام معظم رهبری بسیار عمیق بود و ما باید عمق این فتنه را برای مردم تشریح کنیم.
وحدتی اضافه کرد: هدف عوامل فتنه درهم ریختن نظام و ماموریت آنها کشته‌ساز نشان دادن نظام بود و نکته کلیدی در فعالیت‌های آنان این بود که هرچند برای پیروزی برنامه‌ریزی کرده بودند، اما به تقلب بیش از پیروزی امید داشتند.
مشاور وزیر کشور ادامه داد: حضور ملت و وجود ولایت هر کدام به تنهایی نمی‌توانست این پیروزی را برای ما رقم بزند بلکه اجتماع ملت حول محور ولایت بود که باز هم دشمنان را در تحقق نقشه‌های شومشان ناکام گذاشت.
وی بیان کرد: هدف فتنه‌گران این بود که تبعیت از ولایت از مردم گرفته شود و باید با تبیین و تشریح ابعاد فتنه و این حماسه بزرگ مردم بدانند که پیروی از ولایت چه شهد و شیرینی دارد.
وحدتی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات یادآور شد: انتخاباتی که در پیش داریم پیچیدگی‌های خاصی دارد و در تاریخ انقلاب ویژه است و لازم است مردم در این دوره بیش از گذشته از هوشیاری برخوردار باشند.
این مسئول اضافه کرد: دشمنان دارند برای دوره بعدی انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند و باید آرایش و حساسیت‌های سیاسی را برای مردم تبیین کنیم تا دیگر دچار چالش‌های سیاسی و امنیتی نشویم.
رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و آموزش وزارت کشور گفت: باید با درس ‌گرفتن از تجربیات گذشته نگذاریم این حوادث تکرار شود و عوامل فتنه مجالی برای ایجاد چالش پیدا کنند.
وحدتی اذعان داشت: همه ما ماموریم و وظیفه داریم این مساله را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به نحو مطلوبی برای اقشار مختلف تبیین کنیم.
گردهمایی مدیران کل آموزش و پژوهش استانداری‌های سراسر کشور امروز در بوشهر آغاز شده است.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول