اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه امام حسین زنجان:

توطئه‌های دشمنان علیه نظام همیشگی است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان گفت: توطئه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب همیشگی و تمام نشدنی است.

توطئه‌های دشمنان علیه نظام همیشگی است
علی مهدیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 13 آبان سالروز سه اتفاق تاریخی برای کشور است که تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم از اهمیت ویژه‌ای برخودار است که باید آن را گرامی داشت.
وی افزود: تبعید امام خمینی (ره) آغاز قیام‌های مردمی علیه رژیم پهلوی بود که با ادامه این قیام‌ها و حمایت از امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و تبعید امام به ترکیه بعد عاطفی مردم موجب تسریع در روند پیروزی انقلاب اسلامی شد که در حال حاضر شاهد ثمرات آن هستیم.
معاون دانشجویی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان یادآور شد: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط امام و حمایت امام از این اقدام دانشجویان برخلاف نظر برخی از عناصر داخلی کشور موجب ادامه روند انقلاب در سال‌های بعد و به عنوان انقلاب دوم در این برهه زمانی نام‌گذاری شد.
وی روی کار آمدن نیروهای ارزشی، کارآمد و اصول گرا را پس از سقوط دولت موقت موجب اجرای اقدامات مفیدتری در راستای پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: این نیروها خدمات مطلوبی را به انقلاب عرضه داشتند.
مهدیخانی بیان کرد: پالایش نیروهای انقلاب پس از سقوط دولت بازرگان تاثیر بسزایی در تثبیت و تحکیم بنیان‌های انقلاب داشت.
وی با بیان اینکه آغاز جنگ تحمیلی نیز عناصری همانند بنی‌صدر در مقابل نیروهای ارزشی قرار گرفته و خدمات ناشایستی را به انقلاب تحمیل کردند، یادآور شد: معرفی افرادی نظیر بنی‌صدر به جدیت بیشتر مردم به ادامه روند انقلاب منجرشد.
معاون دانشجویی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان تصریح کرد: یکی از اهداف انقلاب مبارزه با استکبار جهانی، آرمان‌گرایی، استقلال‌خواهی و مخالفت با نظام سلطه بود که با پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود همه توطئه‌های دشمنان به نحو مطلوبی در کشور اجرایی شد.
وی کوتاه کردن دست آمریکایی‌ها و ایادی آن را از برنامه‌های کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی با تسخیر لانه جاسوسی عنوان کرد و افزود: این روز به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی است که حضور مردم می‌تواند این نماد را همچنان پررنگ کند.
مهدیخانی بیان داشت: انقلاب اسلامی در برابر تهدیدها و چالش‌ها همواره به پایه‌های قدرت مردمی تکیه داشته در طی 32 سال گذشته با این حضور توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
وی ادامه داد: چالش‌های امنیتی، دوران دفاع مقدس، توطئه‌های دشمنان در جریان فتنه سال 88 همواره با حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شده و این امر موجب سربلندی انقلاب اسلامی در جهان شده است که کمتر انقلابی در جهان اینگونه موفقیت کسب کرده است.
معاون دانشجویی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان کم‌ هزینه‌ترین و تاثیر گذارترین اهرم قدرت را در برابر توطئه‌های دشمنان را حضور مردم عنوان کرد و افزود: این عنصر قوی موجب شده است که انقلاب همواره پابرجا بوده و توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان با وجود همه توطئه‌های دشمنان در قرار گرفتن در محاصره اتحاد ملت را برای تجمیع دشمن موثر است.
مهدیخانی یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب می‌شود فشارهای دشمنان علیه نظام و مردم کاسته شده و دشمنان با این موضوع به خوبی آشنا هستند که مردم هیچ گاه از اهداف خود دست برنمی‌دارند.
وی افزود: روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی به عنوان راس و نماد سلطه توطئه‌های دشمنان را کمرنگ کرده به صدور انقلاب در کشورهای دیگر کمک می‌کند.
 معاون دانشجویی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان متذکر شد: در حال حاضر آمریکا و ایادی آن در داخل کشورهای خود با مشکلات زیادی مواجه هستند که این امر نشان دهنده حقانیت انقلاب اسلامی و محکم بودن راه انقلاب دارد.
وی بر ضرورت ادامه راه انقلاب با قدرت تمام در صحنه‌های مختلف جهانی تاکید کرد و گفت: راه حق رفتنی است و ملت ایران از اینکه این راه را طی کنند هیچگاه ناراحت نیستند چرا که همواره با حضور گسترده خود در صحنه‌های مختلف و دشمن شکن این امر را به خوبی ثابت کرده‌اند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول