اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه نکا:

جهانیان علیه نظام سرمایه‌داری وال استریت بیدار شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: جهانیان علیه نظام سرمایه‌داری وال استریت به بیداری دست پیدا کردند.

جهانیان علیه نظام سرمایه‌داری وال استریت بیدار شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، شعبانعلی حیدریان شامگاه یکشنبه در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی یادآور عشق، ایثار، اخلاص، صبر و ولایت‌محوری نوجوان 13 ساله‌ای است که با تأسی از سالار شهیدان با شعار هیهات من‌الذله در کربلای ایران در مقابل یزیدیان بعثی حماسه جاوید را آفرید و برگ زرین بر تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس را رقم زد.
حیدریان خاطرنشان کرد: عظمت این رشادت و ایثار، نشان رهبری از سوی امام خمینی(ره) بود که فرمودند رهبر ما آن نوجوان 13 ساله‌ای است که نارنجک به کمرش بسته و به زیر تانک رفت.
فرمانده سپاه نکا تصریح کرد: شهید فهمیده و شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار خون پاک‌شان به پای نهال انقلاب اسلامی، باعث تثبیت، بقا و استمرار آن شدند.
وی با اشاره به بیداری مردم ایران به نظام پوسیده وال استریت افزود: به لطف الهی ثمره این خون شهیدان و استقامت و پایداری مردم قهرمان ایران با رهبری ولایت فقیه در برابر استکبار جهانی و با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان باعث بیداری علیه نظام پوسیده سرمایه‌داری وال استریت شده است و امیدواریم به سوی فروپاشی استکبار و حاکمیت اسلام ختم شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا در پایان تصریح کرد: برپایی یادواره شهدای دانش‌آموزی، راهپیمایی روز 13 آبان، نهضت روشنگری، زنگ استکبارستیزی و عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌هایی بود که در هفته بسیج دانش‌آموزی در گرامیداشت این هفته در سطح مدارس این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول