اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت گرفت

کشف بیش از 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ملایر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر از کشف 12 کیلو و 648 گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در ملایر خبر داد.

کشف بیش از 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی عصر امروز در جلسه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملایر اظهار داشت: کمیته مبارزه با مواد مخدر در دو بخش مبارزه نرم و سخت کار خود را دنبال می‌کند و در این راستا تاکنون اقدامات قابل قبولی در شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان با تمام توان خود در راستای مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر گام‌های مثبتی برداشته است، گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها بر عهده یک سازمان خاص نیست بلکه باید تمام نهادها، دستگاه‌ها و مردم برای ریشه‌کنی این معضل بزرگ از جامعه هماهنگ شوند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در راستای مبارزه جدی با مواد مخدر جلسات متعددی در شهرستان تشکیل شده است و باید این جلسات استمرار داشته باشد و حتی اگر خروجی این جلسات ترک اعتیاد یک نفر هم باشد ارزشمند است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته نیروی انتظامی ملایر اقدام به پاکسازی بسیاری از مناطق آلوده شهر کرده و این حرکت همچنان ادامه دارد که به مردم شریف ملایر قول می‌دهیم تمام پاتوق‌های فساد را با تمام توان به هم بریزیم.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه فروش و توزیع مواد مخدر تنها به علت ضعف اقتصادی و بیکاری در جامعه نیست، گفت: فروش این مواد به خاطر سودآوری بالایی است که عاید قاچاقچیان و فروشندگان این مواد می‌شود.

سعیدی از کشف 12 کیلو و 648 گرم انواع مواد مخدر در ملایر خبر داد و افزود: حدود هفت کیلوگرم از این کشفیات تریاک و مابقی از دیگر انواع مواد مخدر بوده است.

وی همچنین از دستگیری 387 نفر خرده‌فروش و یا توزیع‌کننده مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: در روزهای 17، 18 و 27 فروردین ماه سه مرحله طرح پاکسازی در ملایر انجام شد که طی آن هفت کیلو و 39 گرم مواد مخدر کشف شد و طرح پاکسازی در اردیبهشت نیز اجرا شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اعلام اینکه در میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته‌ایم، علت این موضوع را صنعتی شدن مواد مخدر و حرفه‌ای شدن معاملات آن دانست.

وی خاطرنشان کرد: میدان کشاورز ملایر جولانگاه فروشندگان مواد افیونی شده اما وقتی مأموران ما در محل حاضر شدند موفق به کشف مواد نشدند چرا که روش معاملات فروشندگان تغییر کرده است.

سعیدی با بیان اینکه 331 پرونده در زمینه مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد، افزود: این پرونده‌ها با هدف سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی و قضایی تحویل داده شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری فرمانداری ویژه و سپاه ناحیه ملایر برای مقابله با مواد مخدر در شهرستان اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم به صورت همه‌جانبه با این بلای خانمانسوز و معضل بزرگ اجتماعی مبارزه کرده و آن را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول