اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گذشته

1500 کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس هرمزگان از کشف هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

1500 کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمدعلی آخوندی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس تمامی تلاش خود را در راستای مقابله با سوداگران مرگ به کار گرفته است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر پلیس هرمزگان با عملکرد مناسبی که در این حوزه داشته است توانسته مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر را در استان کشف کند.

وی با بیان اینکه ایجاد محدودیت‌ها و نظارت‌های شدید مسیر قاچاق مواد را در سال‌های اخیر از خشکی به سمت دریا در شرق کشور سوق داده است، یادآور شد: بخش قابل توجهی از مواد کشف در استان از دریا وارد استان می‌شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات‌های انجام شده در هفته گذشته گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان‌های انتظامی شهرستان‌ها در راه مقابله با قاچاق مواد مخدر با اجرای طرح تشدید مقابله با مواد مخدر در هفته گذشته موفق شدند 15 دستگاه خودروی حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسایی و توقیف کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی، یک تن و 421 کیلو و 796 گرم تریاک و 81 کیلو حشیش جمعاً یک تن و 502 کیلو و 796 گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

آخوندی ادامه داد: در این رابطه 15 نفر از عوامل و عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پلیس هرمزگان در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان با چشمانی بیدار با تهدیدهای موجود مقابله می‌کند، افزود: بخش اعظمی از قاچاق وارده به کشور توسط استکبار ساماندهی می‌شود و از همین‌رو باید جوانان بدانند که این کشورها قصد تخریب روحیه و فرهنگ آنها را به وسیله ترویج اعتیاد دارند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول