اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر:

مبارزه با خرده‎فروشان مواد مخدر از اولویت‎های پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: مبارزه با مواد مخدر و خرده‎فروشان مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‎های مهم پلیس با جدیت پیگیری می‎شود.

مبارزه با خرده‎فروشان مواد مخدر از اولویت‎های پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الله نوری پیش از ظهر امروز در نشست طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: در همین راستا تشدید برخورد با توزیع‎کنندگان مواد مخدر در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان بوشهر یادآور شد: در راستای اجرای تدابیر ابلاغی در نظام جامع آماری سال 91 مقرر شد طرح ارتقای امنیت اجتماعی (طرح مشترک) در طول سال جاری به تعداد چهار مرحله به اجرا گذاشته شود.

نوری هدف اصلی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خرده‎فروشان مواد مخدر در سطح استان عنوان کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه مواد مخدر در سطح جامعه روزبه‌روز در حال گسترش است و جوانان بسیاری در دام این ماده افیونی گرفتار شده‎اند مبارزه با عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر از اهداف اصلی اجرای طرح به شمار می‎رود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بوشهر باید با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد فضایی امن برای شهروندان این طرح را به بهترین شکل اجرا کند.

نعمت‌الله منصوری تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر برای ناامن کردن محیط برای متخلفان و فروشندگان اصلی و خرده‌فروشان مواد مخدر با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات موجود و نیروی انسانی طرح‎های مبارزه با مواد مخدر را به مرحله اجرا درآورد.

وی افزود: یکی از نتایج سودمند طرح‎های قبل، احساس امنیت و رضایت شهروندان و مسئولان استان بوشهر بوده است.

منصوری با تقدیر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: اجرای این طرح‎ها از طرفی دیگر موجب ناامن شدن محیط برای افراد خلافکار بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: لازم است طرحی که پیش رو داریم نیز همانند طرح‎های قبلی مبارزه با مواد مخدر، با قدرت اجرا شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول