اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در بوشهر به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر انجام داده و نیازمند حمایت و همکاری دیگر دستگاه‌های متولی امر نیز هست.

وی افزود: مبارزه و مقابله با اعتیاد نیازمند تعامل و همکاری بین‌بخشی است و ما تلاش می‌کنیم با این سیاست، راه را برای قاچاقچیان مواد مخدر ببندیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در چند سال اخیر جزو استان‌های برتر در زمینه مقابله با مواد مخدر بوده که این امر ناشی از حمایت مدیران ارشد و تلاش اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوده است.

محمدی‌یگانه با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با تشریح برنامه‌های این روز در استان بوشهر اظهار داشت: از سوی ستاد مرکز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مقرر شده برنامه‌هایی به مناسبت این روز در استان برگزار شود که این برنامه‌ها در کمیته فرهنگی و پیشگیری شورا مورد موافقت اولیه اعضا قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به گرمی آب و هوا در بوشهر در فصل تابستان یکی از برنامه‌های مهم ما که امحاء مواد مخدر بوده را به نیمه دوم امسال موکول کردیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در همین ارتباط تجلیل از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و دستگاه‌های برتر مبارزه با مواد مخدر از برنامه‌های ماست.

محمدی‌یگانه افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر در استان از دیگر برنامه‌هایی است که برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:‌ همچنین به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر مسابقات ورزشی با شعار پیشگیری از اعتیاد و مقابله با شیوع آن در دستور کار است که برنامه‌ریزی آن بر عهده اداره کل ورزش و جوانان گذاشته شده است.

وی بیان کرد: در محلات نیز نمایشگاه سیار مبارزه با مواد مخدر به ویژه مناطق آلوده به منظور ایجاد حساسیت در خانواده‌ها نسبت به موضوع اعتیاد برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز شهرداری بوشهر موظف شده فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی را در مناطق مختلف شهر و با استفاده از تبلیغات روی اتوبوس‌های شهری انجام دهد.

محمدی‌یگانه گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزاری همایش بهبودیافتگان در استان بوشهر نیز ویژه معتادانی که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند در دستور کار است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول