اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته محیط زیست

جنگل ابر در شاهرود پاک‏سازی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته محیط زیست برنامه‏های متنوعی در شاهرود انجام شد که پاک‏سازی جنگل ابر و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله آن بود.

جنگل ابر در شاهرود پاک‏سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، ظهر امروز چهار برنامه ورزشی، فرهنگی و رزمی در شهرستان میامی با حضور شمار زیادی از ورزشکاران و بسیجیان اجرا شد.

در همین راستا، مسابقات فوتسال قلعه‏نو خرقان با قهرمانی تیم امید پایان یافت.

احمد عرب‏عامری، یکی از مسئولان برگزاری این رقابت‏ها، در این زمینه گفت: مسابقات فوتسال جام شهدا در قلعه‏نو با شرکت پنج تیم از حلقه‌های صالحین به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم امید با کسب بیشترین امتیاز، به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: با توجه به رویکرد پایگاه‏های بسیج در تشکیل حلقه‏های صالحین و برگزاری طرح‏های فوق‏برنامه صالحین، این دوره از مسابقات برگزار شد.

این مسابقات به مدت دو هفته در سالن شیخ ابوالحسن خرقانی قلعه‏نو خرقان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هم‌چنین کوه‌پیمایی بسیجیان قلعه‏نو خرقان برگزار شد.

علی مهاجری، فرمانده بسیج محلات قلعه‏نو خرقان گفت: به مناسبت هفته محیط زیست، پیاده‌روی و کوه‌پیمایی بسیجیان قلعه‏نو خرقان در ارتفاعات روستا و جنگل ابر برگزار شد.

وی هدف از این برنامه را ایجاد شادابی و نشاط بین اعضای بسیج عنوان کرد و افزود: در این برنامه‌ جنگل‌نوردی و کوه‌پیمایی، تعداد زیادی از بسیجیان حضور داشتند و در کنار پیاده‌روی به جمع‌آوری زباله‌های جنگل ابر پرداختند و هفته محیط زیست را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، هم‌چنین معتکفان شهر بیارجمند پس از پایان اعتکاف،‌ با یاری حجت‏الاسلام محمدرضا احمدی امام جمعه بیارجمند، به اردوی زیارتی و سیاحتی بسطام و شاهرود رفتند.

اسماعیل عباس‏نژاد، مبلّغ حوزه علمیه بیارجمند با اشاره به اهمیت و فضایل ماه رجب گفت: معتکفان در اعتکاف با قرآن و ادعیه که سفارش حضرت زهرا(س) است، انس گرفتند و باید این انس و علاقه را حفظ کنند.

در این اردو، شرکت‏ کنندگان به زیارت امام‌زادگان محمد بن سراوین‌قطی و ابراهیم بن موسی‌الرضا در روستای ابر رفتند و از آبشار قلعه‏نو خرقان و شاهرود نیز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، هم‌چنین اردوی عملی دوره ارتقای اعضای عادی به فعال 38 نفر از بسیجیان و اعضای حلقه‏های صالحین میامی برگزار شد.

فرمانده بسیج قدس سپاه میامی ضمن تشکر از بسیجیان برای شرکت در برنامه‏های بسیج گفت: بسیجیان پایگاه‏های حر، آیت‏الله خامنه‏ای، حمزه سیدالشهدا و شهید نقی‏زاده در محل تفریحی ارمیای میامی حضور داشتند و این دوره را گذراندند.

مهدی باباحجیان با بیان اینکه در حال حاضر عرصه جنگ با دشمن در جبهه جنگ نرم است، افزود: بسیجیان با حضور در حلقه‏های صالحین و پیروی از ولایت‌فقیه می‏توانند توطئه‏های دشمنان را خنثی کنند.

در این دوره، آموزش صف‌جمع، جهت‏یابی، پدافند غیرعامل و اسلحه‏شناسی به صورت عملی برگزار شد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول